~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

F*N oxå, va trött jag blir.......

Av Cina - 25 januari 2014 17:12

Idag får ni titta på denna bedårande bild........sååååå himla söt.


Ja av överskriften så är jag förbannad

och trött på denna stickning bara så ni vet.

Så fort man inte har 100% koll så blir det fel.

Och nu tänker jag INTE repa upp något mera.

Nääää nu får det vara jag gör INTE om en gång till.

Nu får det bli något annat för detta tar på mitt tålamod.

Usch så arg jag är just nu tvi tvi tvi vale........

Tänker inte sticka mönster något mer den saken är säker.

Näää nu är klar med att spy ut all ilska här.


Idag på morgonen tog jag mig ett lång

och varmt härligt skum bad och sedan

tog jag o rensade mitt klädskåp så nu får

det plats lite till ;)

Nääää näää jag har inte o ska inte köpa något mer nu.

Men det kommer att köpa en del från Cellbes.

Fast det blir lite längre fram.


Ja ikväll får vi se vem som vinner Det stora äventyret.

Ska bli spännande.

På måndag börjar Fam Annorlunda igen och Fam Norrstöm är ju med.

Sedan börjar väl Let´s Dance i slutet av februari läste att

Steffo Törnquist ska vara med och han dansar med Cissi.

Ja nu är det mycket program man ska hålla redan på.


Hör ni jag önskar er en fin lördagskväll    

 
 
Lillis

Lillis

25 januari 2014 17:32

Vilken söt bild.
Så trist att det inte funkar med stickningen, men det där med mönster är svårt.
Ska oxå kolla på Det största äventyret
En skön kväll ska ni ha
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 januari 2014 17:42

Nej, nej, nej, ge inte upp din fina tunika, ta nya tag och kontrolera ofta så att det blir rätt, hur långt har du kommit? visa en bild. Jag har kämpat på samma set med min retrokofta, har nog repat mera en vad jag har stickat, men nu är det bara en ärm kvar, har tagit en kort paus men jag vill ju ha den klar. Lägg ditt stickprojekt som ett UFO ett tag du också, låt den inte bemästra dig !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 januari 2014 10:41

du kanske tycker det känns bättre idag med stickningen
jo, Familjen Annorlunda måste man ju kika på och även Let´s dance
önskar dig en fin söndag
kramar <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

26 januari 2014 12:14

Men Carina då...så "lätt" ger du väl inte upp...lägg det åt sidan ett tag så kommer du nog på andra tankar.Den är ju så snygg!
Usch mina fötter är onda o ömma idag...dans en hel kväll börjar bli jobbigt...har inte tid med några ingrepp.Tar en Alvedon så hjälper det för stunden:)
Idag blir det Valskog och 11-årskalas.Ha d bra/kram

 
Malin

Malin

27 januari 2014 14:56

Vilken fin bild i början!:)
Mysigt med ett varmt skumbad , sånt kan jag sakna ibland då kylan och vintern gör sig påmind utanför fönstret, men får bli en varm dusch istället , hehe!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards