~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Tack till alla.....

Av Cina - 6 april 2014 17:35

 

Idag får ni titta på denna underbara bild.......


Tusen tack alla som skrev i gårdagens inlägg.

Tack för fiina blommor och tack för era sms och samtal.

Dessa fina blommor fick jag av våra grannar.

KLICKBILDER

 

Jätte vackra är dom och de luktar faktiskt gott.

Ja jag sov inget natten emellan fredag och lördag

så igår kväll var jag helt slut gick och la mig halv 9

och vaknade halv 8 imorse och så länge brukar jag inte sova.

Jag var vaken hela dagen igår virkade klart min väns present.

Imorgon ska jag ringa begravningsbyrån och få en tid så vi får komma dit.


Här kommer en bild på Karins lilla vita kortärmade kofta.

   

Bak och fram, den vart  bra tycker jag.

Men jag vet ej om hon kan ha den ännu.

Skall ta den med när vi åker till Köping.


Måste även visa er en blomma jag köpte på IKEA i

torsdags när Karin och jag var dit.

 

En KALLA är det man kan till och med sätta ut den.

Den klarar -5 grader men jag ska inte sätta ut den.

Det fanns så många fina färger det var svårt att välja.


Nu har jag börjat med kofta nummer 3 min syster ville ha en oxå och

eftersom jag så gärna vill ha ett handarbete så fick det bli en till henne oxå.

Har virkat halva bakstycker idag.

Har nog fått virkning på hjärnan ;)

Men det är roligt att skapa tycker jag.


Sist men inte minst

GRATTIS MIN ÄLSKADE BROR  

han fyller nämnligen ÅR idag.


Sol och vackert väder idag så skönt.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  

 
 
Malin

Malin

6 april 2014 17:54

Förstår att du sov dom timmarna,det behövde du!
Jätte fin koftan blev, duktiga du!
Fina blommor du fått, och kallan är verkligen superfin, underbar färg! :)
Skickar även idag en extra varm kram!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Lillis

Lillis

6 april 2014 18:46

Viken söt bild.
Så jättefin tröjan är, K blir säkert glad.
Vad skönt att du fått sovit
Fina blommor du fått
Skickar styrkekramar till dig vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

6 april 2014 20:05

Jag hoppas verkligen att jag kan ha den för den är såå fin, tycker jag.
Vilken söt bild du visar idag:)
Så skönt att du fick sova inatt iaf. Jag sov lite oroligt idag, vaknade varannan timme men gick inte upp förrän två. Sen iväg och kollade en inspelning på teatern vi ska göra nästa höst. Planeringen är på g. redan. Men nu dags att plocka ihop för inatt och bege sig till jobbet. Vi höres/kram

 
ansepanse

ansepanse

7 april 2014 11:17

vilka vackra blommor och virkar gör du :) det blir snabbt klart det du påbörjar
att kallan klarar - 5 grader visste jag inte, vad bra
ha en fin dag nu vännen
kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

8 april 2014 00:04

Förstår att det är många tankar nu och mycket som skall fixas innan begravningen.
En vacker blomma har du fått, även den du själv har köpt.
Så fin även den spetsvästen blev, så lycklig Karin måste bli när hon får bära denna.
Du har verkligen kommit in i virk-svängen, är det ett plagg som är rolig att göra så blir det gärna flera, man ledsnar inte. Jag är inne på min 4:e poncho, har även beställning på en, får se hur många jag orkar med haha.
Kram och god natt ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards