~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Cina - 30 maj 2014 17:40

 

Idag får ni ta för er av både jordgubbar och smultron.


Usch vilken grå och trist dag det har vart.

Håkan var på provtagning på sjukhuset imorse.

Och jag satte mig och virka lite.

Så nu är bakstycket klart, men så tog garnet

slut så det var bara att börja nysta upp en härva.

Det tråkigaste som finns är just det.

Får väl börja på en ärm imorgon idag orkar jag inte börja.

Nu vill jag ha värmen tillbaks.

Inte så roligt med denna hemska blåst som var igår.

Ja det är inte roligt när det regnar heller.

Hoppas det är fint på torsdag då det är studenten.

Ingen ide att sitta och klaga det blir inget bättre för det  


Önskar er en fortsatt fin fredagkväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards