~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Cina - 16 oktober 2008 18:43

Nu är jag redig ARG o förbannad rent ut sagt. Har försökt ringt denna auktionskammare hela dagen men upptaget eller annars inget svar. Men nu kommer jag med all säkerhet att åka till denna auktionskammare på söndag om de har någon auktion o då får de allt vara så vänliga att ge mig pengarna annars anmäler jag dom. Man kan ju bli galen....*GRRRRRR*


Ja efter som jag inte fick komma till Gunilla idag så tog jag sovrums fönstren så nu är dom oxå rena . Känns skönt att ha tagit alla fönster nu. Skall imorgon fm ut o köpa gardiner dit in. Så vi får väl se vad det blir om det blir färdig sydda eller om det blir tyg till att sy själv.


Hoppa alla mina bloggvänner o läsare haft en fin dag.

Av Cina - 16 oktober 2008 10:51

Idag var det meningen att jag skulle åter till Gunilla på ångestmottagningen och jag kände imorse näää fy är det dags igen. Och jag hade en sen tid denna gång 15-16:30. Men just nu precis så ringer hon o avbokar min tid för hon var hemma och var förkyld. Kanske inte så bra att vara på semester, hon var ju i Budapest förra vecka tors-sönd. Ja ja det var skönt att jag slapp ut idag det är regn o rusk här idag. Skulle ju ta sovrumsfönstren hade jag tänkt är ju bara dom kvar men jag hoppar nog över det idag, och hoppas på bättre väder en annan dag. Måste oxå kolla efter andra gardiner dit in.



Igår så ringde vi våran kvartersvärd för våran toa började läcka vatten så det rann ut på golvet. Och han kom nästan omgående. (När vi flyttade in här så var toan målad MÖRKBLÅ o då menar jag verkligen MÖRKBLÅ. Till och med element o alla rör) Och vi har ju tänkt att vi skulle ta o måla om den. Men Micka satt där inne på toa locket o så sa han : FYFAN har ni målat detta själva näää sa vi det var så när vi kom hit. Ja men så här ska inte mina hyresgäster behöva ha det sa han. Jag skickar in en arbetsorder på att de ska måla om detta och så får ni välja färg för detta är ju gräsligt. Och Mimer får stå för det sa han. Och vi tackar ju för det. Tänk vad han kan göra en glad denna Micke han är nog den mest omtyckta kvartervärd här på vårat område iallafall. Så nu får vi nymålat där till jul. Hääääärligt!


Nu ska jag ta o koka lite kaffe o stärka mig med innan jag ska ta o ringa till auktionskammaren i Kolsva. Och det blir nog inte nådigt för dom om de inte betalar ut pengarna till mamma o pappa. Återkommer om detta senare.


Hoppas ni inte regnar bort mina bloggvänner!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards