~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Cina - 5 oktober 2008 11:36

Usch idag är det riktigt höstväder här det blåser och det regnar. Finns inte många löv kvar på träden här på våran går, eller jo det gör det väl men på backen ligger det massor. Nu är det snart dags att börja plantera ut lite höst lökar. Måste ta o gräva rabatten på baksidan men inte idag i detta tråkväder......Har vart ute med min kamera så ni får lite bilder från dagen idag o hur det ser ut hos mig! Och jag vill visa er att ja har en jordgubbe som snart e mogen på min hängjordgubbe de ni!!!!


Här står jag på min trapp och tar rakt ut.


 Detta är taget till höger om min trapp, ser ni trädet har inga löv kvar!


Detta är taget åt vänster från min trapp.....lite mer löv kvar på denna sida.


Här kommer jordgubben, lite dåligt kort men det är taget innanför nätet.

Ville ej gå ut i regnet!!!!


Hoppas ni får en fin dag även om jag har dåligt väder.....


GLÖM EJ ATT RÖSTA PÅ MIN NYA OMRÖSTNING när du ändå är här.....


Av Cina - 5 oktober 2008 11:05

Vilken årstid tycker du bäst om?


Vinter    6.5 %

Vår    10.9 %

Sommar    34.8 %

Höst    19.6 %

Gillar alla fyra, alla har sitt.    28.3 %

Totalt har 46 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-09-04 21:10


GLÖM EJ ATT RÖSTA PÅ DEN NYA!!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards