~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Cina - 31 oktober 2008 14:50

Idag har jag vart till Rusta o inhandlat ett nytt fågelhus till mamma. Tack för tipset Gerty. Dom var ju kanon fina. Så det fick bli ett blått hus till mamma för hon är en älskare av blått!

Snön dalar ner här just nu utanför mitt fönster så det ser ut att bli en tidig vinter i år...=((

Jag har inte en satt en endaste lök till våren men mendet får väl vara så nu då.

Imorgon är det ju gravsmyckning så vi tar oss en tur till Arboga

och sedan stannar vi till hos mamma o pappa o tar en fika.


Hoppas att ni inte snöar inne ner åt landet för där är det nog värre än här som det lät på radion.


Ha en fin fredagskväll.


Av Cina - 31 oktober 2008 07:58

Igår kväll kom det snö o det finns lite lite kvar på backen. Och det regnar ute just nu. MEN igår kväll när jag gick o la mig vid 22:00 så hände något märkligt. Eller det kanske inte är så märkligt men ÅSKAN gick o det blixtra o dundra ganska så regält. Och märk väl att precis före så snöade det. Detta väder blir inte jag klok på. Och det dundrade på ganska så bra och riktigt långa muller var det. Jag har ju läst i andra bloggar att de har haft åska. Oh nu fick även vi en släng av den......=((




Ha en fin dag och kör försiktigt ni som ska ut på vägarna......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards