~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Inget garn idag...=((

Av Cina - 26 januari 2009 18:42

Inte fick jag något garn idag men det är bara att vänta tills det kommer.

Ruth undrade om jag inte stickade strumpor , kan jag säga att det gör jag inte kan inte sticka hälen och sedan gillar jag inte att sticka med strumpstickor alltså 5 stickor. Jag får nog så snällt vänta tills garnet kommer.


Idag har jag vart till Gunilla på KBT och det gick väl bra idag oxå. Så den 23/2 skall jag träffa min Chef och han o jag skall åka ut o träffa lite handikappade på olika boenden som han är Chef på. Så jag kommer över min ångest mot dom.

Jag hoppas att det kommer att gå bra så jag inte får panikångest, men då vet jag ju nu hur man hanterar den. Fast jag hoppas att jag slipper hantera den överhuvudtaget.


Var och handlade lite efter min träff idag och då vart jag så sugen på rotmos och fläsklägg så det skall vi äta imorgon.

Är ju ett långkok så man måste ha lite tid på sig.

Så har jag lovat min kära granne rotmos imorgon.


Ikväll blir det tv skall kolla på när Magnus och Emma gifter sig!


Ha en fin kväll alla mina bloggvänner.

 
 
Lena

Lena

26 januari 2009 20:10

Oj så gott!den rätten gillar jag verkligen!
Ha en fin kväll och på bröllopet,hihi!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
lillis

lillis

26 januari 2009 21:09

Nu har jag varit på bröllop och det var ju vackert och fint.Vad skönt att höra att det gick bra för dig idag
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

26 januari 2009 22:08

Ja oj vad det har hänt mycket för dig idag..
Och du, vi har oxå ätit rotmos,,,mumsemumsegott...
Kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
gerty

gerty

26 januari 2009 22:25

Måste nog ta och koka rotmos en dag det är ju så gott, du får nog ditt garn i morgon

http://prilyckans

 
Jenn

Jenn

26 januari 2009 22:51

Å strikke hel er ikke så vanskelig Cina,bare værst første gangen..men kan egentlig forstå at du ikke vil strikke sokker..å strikke med fem pinner er hårdt til hendene,men en vanesak det og:))
Håper du får garnet ditt snart,å vente er ikke lett..en vil jo helst ha det men en gang,som i går-hehe.
Ha en fin kveld.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ruth

Ruth

27 januari 2009 00:15

Tittar in en snabbis innan sänggåendet för att se om du har fått ditt garn, men nope...
Bra att det gick fint i dag hos Gunilla. Stora saker på gång med din chef, tror du fixar det nu.
Nattinatti !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

27 januari 2009 01:31

Jag hoppas du ska klara dig från att få fler attacker. Skönt att det går så bra för dig på KBT.
I morgon ska jag också ha långkok. Men här vankas det grå kroppkakor. Min yngsta son och hans flickvän kommer på besök och det är sonens favoriträtt och hans flickvän har aldrig ätit hemkokta kroppkakor. Ska bli roligt att se on hon gillar dem.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Corina

Corina

27 januari 2009 09:52

Rotmos och fläsklägg lär hur smaskigt som helst men jag får nog vänta med det tills jag har mera tid. Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

27 januari 2009 12:06

Tack för beröm av mina animation. Jag får "pippi" ibland på att animera tuber.
Använder mig oftast av verktyget warp brush i psp. Enkelt att använda och det behövs inte så många ramar. Finns en animeringskurs i skagra att gå.
Önskar dig all lycka till på mötet.!
Visst var bröloppet vackert.
Sköt om dig
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Malin

Malin

27 januari 2009 16:52

Hoppas garnet kommer snart:) ...
Kramar

http://sugarpiie

 
Yvonne R

Yvonne R

27 januari 2009 17:09

Ååå jag älskar rotmos och fläsklägg och en hård macka till, riktigt musigt.
Tack för roliga mail:))

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards