~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

KBT igår

Av Cina - 17 februari 2009 09:09

Ja det gick ju bra på KBT:n igår men man är ju som en urlakad sill när man kommer hem. Men Gunilla tycket att det gick jätte bra förra måndagen när vi var på stan och fikade. Så där var det inga mer hemuppgifter som jag behöver tänka på. Och det var ju skööööööönt. Nästa måndag skall jag ju ut med min Chef och hälsa på, på olika gruppbostäder det ingår oxå i KBT. Ja jag ska lära mig att de inte är faliga de handikappade. För idag tycker jag ju INTE OM DOM. Men det har ju sina orsaker. Och jag vill ju tycka om dom för det är ju liksom inte jag att inte tycka om dom. Så jag hoppas det kommer att hjälpa mig komma över denna panikångest när jag träffar de handikappade. Sedan ska Gunilla och jag ta oss en tur ut på IKEA och gå där då det är mycket folk till exempel en fredag. Ingår oxå i KBT man ska utsätta sig för det man får panikångest av. Ja det var lite om dagen igår.


Idag blir det väl inte så mycket som händer skall väl se över det jag ska ha med till Åland imorgon. Oj så skönt det skall bli att få komma iväg på en liten tur.


Det små snöade hela dagen igår och jag ser att även idag kommer det ner små små flingor. Hoppas solen skiner imorgon iallafall.


Önskar alla min bloggvänner och läsare en fin tisdag.

 
 
AnnelieH

AnnelieH

17 februari 2009 12:34

Stor stor kram till dig..Jag är så imponerad över jobbet du gör med dig själv..*ler* //Annelie

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Monica

Monica

17 februari 2009 13:11

Glädjande att höra att det gick så bra för dej....du ska se att allt ordnar sej till slut.
Ha en riktigt trevlig resa till åland i morgon!
Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

17 februari 2009 13:35

Vad skönt att allt gick bra i går
Ha nu en riktigt skön resa och koppla av.Hälsa Karin
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

17 februari 2009 15:10

Vilken stor nytta Gunilla är för dig, ser att det går framåt med längre och längre kliv i ditt liv, önskar dig allt gott på din resa, både med KBT och Ålandsbåten !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mickan

17 februari 2009 16:00

hej om ja mins rätt så har du gjort egna munkar. men hur gjorde du dem hittade ett recpt men måste man ha cokosfett??
lust att skicka recpetet?
hoppas allt e bra kram Mickan o Issa

 
Yvonne R

Yvonne R

17 februari 2009 16:18

Så härligt att det är på rätt väg
Önskar deg en jätte mysig å trevlig resa
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marion

17 februari 2009 17:59

Önskar dig en härlig resa i morgon.

 
Millis

Millis

17 februari 2009 18:33

Vad härligt att det går bra med KBT:n!
Hoppas att ni får en trevlig Ålandsresa!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

17 februari 2009 18:48

Skönt att höra att det gick bra.
Skoj att du känner framsteg.
Hoppas du får mysigt och roligt på Ålandskryssningen. Önskar att jag oxå kunde åka. Det är ju så skoj.
Får lura med gubben i sommar då vi kan sitta på soldäck
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
gerty

gerty

17 februari 2009 19:37

Nu får du ha en trevlig resa och gotta dig riktigt ordentligt

http://prilyckans

 
Lena

Lena

17 februari 2009 21:08

Trevlig resa!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Marketta

Marketta

17 februari 2009 23:39

Kul att det går framåt. Om du verkligen vill gå genom en prövning så får du ge dig ut när det är löning. Då är folk alldeles tokiga.

Kom precis på att jag har ju utmaningen kvar och göra.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

18 februari 2009 08:33

ha nu en riktig trevlig o skön resa,
så du har något kul att berätta när du kommer hem
cattha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards