~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Snart till Åland

Av Cina - 1 augusti 2009 20:29

Ja nu är det beställt och klart att jag och min sonhustru skall åka till Åland den 24-25 augusti det skall bli såååå skönt att få komma iväg på en liten tripp. Var länge sedan nu jag var iväg. Men jag fick en fribiljett av min psykolog för hon tyckte att jag skulle göra något roligt. Och det vart verkligen billigt det kostade med buss t o r till Stockholm som var gratis den dagen och hytten var ju oxå gratis så frukost och smörgåsbord för två personer kostar 460:- alltså 230:- per person och det var billigt vill jag lova. Och det blir inte Cinderella denna gång utan denna gång blir det Birka Paradise. Har inte åkt med Paradise någon gång utan bara Birka Prinsess.

Här är båten Birka Paradise


*****************************************

Fint väder idag bara lite regn på fm sedan uppehåll och sol.

Ja vad har jag gjort idag då....lagat mat och lagt gurka i salt lake.

Skall göra en annan inläggning som mamma alltid gjorde.

Som oxå är jätte god men som tar lite längre tid att göra.


Maten hemma hos min bror var HELT OTROLIGT GOTT.

TACK FÖR GOD MAT CHRISTER!!!

Vi fick både LAngos och kräftor så nu har jag hela munnen med sår

efter dessa kräftor men jag tycker om det.

Så man får väl ha ont i munnen då....=))


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördagskväll.

 
 
Christel

Christel

1 augusti 2009 21:16

Hmmmm gottelisa där, Langos o kräftor minsann.
Nå då får man ta sitt lilla straff med sår i munnen *ler*.
Kram
Christel

http://tantans.dinstudio.se

 
gerty

gerty

1 augusti 2009 21:37

Så trevligt med en resa, det är du värd att få komma ut och koppla av efter allt som varit

http://prilyckans

 
Calma

Calma

1 augusti 2009 21:56

hej min vän,
ja d är dej väl unat o behövt,på alla sätt,
man behöver bara komma ifrån ibl,d e hälsa för själen d oxå,

ja d e en del att ha i huvudet,men d ska bli så mysigt oxå,
d e om 2 v,brölloprt o Chr resa följer stick i stäv sas,
ja,d e tuffa passet imorron,långa,men d går d med,blev ju övertid idag så d blev ett långt idag oxå,
men vad gör man när d fattas folk,

ja,hoppas du har det så bra som du bara kan vännen,
jag ska fakt släcka ner alldeles strax,
d e en lång dag osm sagt,som väntar,

ha d bäst vännen,
kramen från calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

2 augusti 2009 11:07

Så kul att du ska åka med Birka få se vad du tycker om den båten.Vad fint du gjort på bloggen
Ha det bäst
Kramen

http://danslillis

 
Monica

Monica

2 augusti 2009 11:45

Ny design på bloggen ser jag...jättefint!

Kul att göra en liten resa emellanåt bara det inte blåser för mycket.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

2 augusti 2009 15:23

Oj, vad fint det var här. Har inte hunnit in på hela veckan. Men nu är det bara en vecka kvar av slitet, sen stänger jag av ALLA telefoner *S*.

Trevligt med en resa, åker du buss så kommer du att åka med mina fd kollegor. De jobbar ju på ett annat företag numera. Är det en kvinna med grått lockigt hår så är det antagligen Kristina, hon brukar köra Birka bussarna ofta har jag sett.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 augusti 2009 16:10

Vilken gullig psykolog som sponsrar dig på denna resan, kan vara kul att testa livet ombord på Birka. Nu kan ni gemföra dessa 2 båtar, kanske det kan bli svårt att välja nästa gång när ni skall bege er på ännu en tripp.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

2 augusti 2009 17:14

Så trevligt att ta en tripp till Åland. Jag har inte åkt Paradise jag heller bara princess och det har alltid varit jättekul.

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards