~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Nu har jag gjort kväller.........

Av Cina - 2 oktober 2009 17:04

Ja nu är maten avklarad det vart stekt ytterfilé, potatis, sås, kokta morötter och kokt blomkål.

Smakade inte helt fel.

Idag har det verkligen vart soligt men ack sååååååå kallt tycker jag.

Nu tar frosten allt som forfarande blommar ute, nu går det fort.

 

Nästa vecka skall jag träffa min chef igen, skulle träffat

honom i måndags men jag var ju så förkyld

så det vart inget möte.

Så får vi se när jag ska börja arbetsträna.

Gruvar mig lite för det, men jag ska prova iallafall.

Och går det inte så gör det inte.

Ej heller någon KBT i måndags men nu på måndag är det dags.

 

Karin och jag har nu bestämt oss för en resa den

kommer att gå av stapeln den 29/8-2010 om man har hälsan.

Och vi kommer åka till Turkiet.

DU HADE SÅ RÄTT RUTH!!!!

Känner att jag hör nog hemma i Turkiet på något sätt.

Man har vart där sååååååå himla många gånger så

man tycker väl att man är hemma där.

 

Mina andra kompis Karin och jag skall nu den 18 okt åka på en kryssning till Åland.

Ja nu e det mycket på gång kan man säga......Flört

Men vi har betalt 460:- för två personer

 och då är det buss tur o retur, smörgåsbord

och frukost och naturligtvis hytt.

Billigt och bra.

 

Ikväll blir det att kolla på Idol.

Har ingen direkt favorit ännu.

Kanske kommer vem vet...=))

 

Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt bra fredagskväll

 


 

 
 
lillis

lillis

2 oktober 2009 19:10

Här har vi oxå haft soligt mitt på dagen.Vad kul att ni beställt resa till Turkiet då har du något att se fram emot,kul oxå att Karin och du ska åka till Åland snart
Ha en skön kväll
Kramen

http://danslillis

 
caritha

caritha

2 oktober 2009 19:13

Kul att ni beställt resan något att se fram emot.Vill önska en trevlig fredagskväll kram/caritha-.

http://caritha-

 
Sonhustrun

Sonhustrun

2 oktober 2009 20:02

Vad härligt att komma tillbaka till Turkiet. Vi gillar det ju skarpt!! Special price for you my friend...
Hoppas att ni får en trevlig kryssning...;-)

http://frufiona.wordpress.com

 
Ruth

Ruth

2 oktober 2009 20:16

Tänk att jag skulle gissa rätt ang. resan 2010, och den 18 blir det böljan den blå igen. När är det Håkans tur då, får inte han följa med någon gång ?
Nu tittar jag på Idol, Många duktiga killar och flickor.
Fredagskramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

2 oktober 2009 21:25

Oj, vilket flängande det är på dig. Jag håller mig på hemmaplan mest, min längsta resa i framtiden är till Heby *S*.

Hoppas det här krånglet med bloggen slutar snart, fast hittills har jag bara råkat ut för den i din och min, dom andra som har samma verkar fungera :-o.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

2 oktober 2009 21:25

Waw, redan bokat, du har verkligen fått blodad tand. Det finns massor att se i Turkiet men då får man vara där 2 v för utflykterna är på 2-3 dgr. Om ni är slängda på engelska så ta de inhemska "tour" billigt och bra.

Åland kryssning alle redan, så bra Cina, bara lev och njut.

Rätt inställning om arbetsträningen: Går det inte är det helt ok


Kram

http://eksvarld.bloggsida.se

 
Inger

Inger

2 oktober 2009 21:52

Ja det lät gott..vad kul med lite resor..
Lycka till med arbetsprövningen, och krya på dig från din förkylning..kramkramen..

http://IngerEmKsson.blog.se

 
Ingen bild

Cina blogginnehavaren

2 oktober 2009 22:12

Svar till Ruth. Håkan vill inte åka utomlands och ej heller så pigg på att åka till Åland. Men den 6/12 skall han följa med till Åland. Sedan får han ta semester i sommar o åka hem till Danmark en sväng och hälsa på. Då stannar jag hemma.

 
Malin

Malin

2 oktober 2009 22:19

Kul att ni bestämt vart ni ska åka,och när :) Kul med kryssning också :D Billigt var det ju verkligen :O .. Hoppas du får en trevlig helg!
Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
agge

agge

3 oktober 2009 10:01

Vad gott det lät med maten du gjort. Så trevligt och vad kul för dig att ha lite att se fram emot......

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Calma

Calma

3 oktober 2009 14:52

Hej vännen,
tack för det trevliga samtalet nyss,
du är toppen vännen.
Har skrivit inlägg i min blogg!!!!,jo det är sant,tror det knappt själv,
men vet du,hihi,fick ej in "ljuset",,haha,
kryssade i rutan framför,men det hände inget ska försöka igen.
Nu skajag göra mej en kopp gott kaffe o bara njuta,
tack för du finns vännen,du är topen,,
stora kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

3 oktober 2009 17:29

Det var god mat som du har lagat idag...här har vi haft kokt lax till middag när min jägare kom hem från skogen i eftermiddag.

Önskar dej och Håkan en riktigt mysig kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 oktober 2009 18:52

Kikar in här för att önska er en trivsam lördagskväll.
Lördagskramen till dig min vän !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards