~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Vart extra ny mobil.....

Av Cina - 3 januari 2010 19:01

Ja det vart en ny mobil idag.

Eller en extra om min går sönder igen.

Ja det är ju bara så att jag klarar mig inte utan min mobil.

Ja var runt i två affärer för att hitta en billig rackare.

Och till slut så bestämde jag mig för denna.

  

Det är en Samsung L700 och då var den ju lila till min glädje...=))

Ska berätta vilket fynd jag gjorde.

Denna mobil kostar 1840:- utan abbonemang.

Och jag stog o kollade på denna o det stod 699:- och jag funderade

på varför den kostade så lite.

Frågade och då visade det sig att mobilen är ett demoex.

Och hade vart innne på service och det var 0 fel på den.

Så jag slog till på den.

Den duger tills jag får min Sony Ericsson W995 tillbaks.

Tur var det väl att jag hade mitt simkort kvar.

Så jag har mitt gamla nummer tills jag får den andra.


Ja så var vi till Maxi och handla lite.

Skynda oss hem för vi skulle få gäster som ville låna garaget

vårat men vi vart lite sena med de fick vänta tills vi kom hem.

Så vi har haft gäster nästan hela dagen o det var roligt för vart tog dagen vägen, tänk va fort det går när man sitter o pratar.

Jag bjöd på tacos o alla var nöjda o belåtna.

Men tyvärr står bilen kvar här.

Håkan fick köra hem våra gäster.

Så det får bli till en mekaniker imorgon.


Imorse var det -15 grader igen.

Nu är det bara -12 kanske blir kallt igen nu då.

Lite konstigt.... varmt o kallt om vart annat.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra söndagskväll....



 
 
Sari

Sari

3 januari 2010 19:17

Vilken fin telefon det blev...=)
Vad skoj med besök hela dagen....kram

http://frufiona.wordpress.com

 
Michelin

Michelin

3 januari 2010 19:26

Önskar en god fortsättning på det nya året..
Snygg o billig mobil.. å i lila också.. wow.
Jag tog mig friheten att lägga in din länk på min blogg, hoppas det var ok.. / Michelin

http://michelin53.blogspot.com

 
Ingen bild

Monica

3 januari 2010 21:06

Vilken härlig färg på din nya mobil......

 
Monica

Monica

3 januari 2010 21:12

Svar angående om det ska bli förlovning i huset: Nää, nu har du nog blandat ihop det med någon annans blogg.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

3 januari 2010 21:36

Snygg telefon, här har vi inte så kallt i kväll men i natt var det -20 så då vardet kallt

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

3 januari 2010 23:59

Grattis till en ny telefon, din färg till och med, vilket fynd du har gjort, när den andra kommer i retur så kan du prata i stereo hehehe.
Natti vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 januari 2010 07:48

Vilken tur att du fått tag i en mobil och det är ju din färg,man skulle nog behöva en extra i fall den går sönder
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

4 januari 2010 18:15

Jätte fin mobil och den går ju precis till dig ;)
Mysigt med besök
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

5 januari 2010 10:21

Vilken fin färg på mobilen. Där gjorde du ett fynd...Vad kul.
Samsung ska vara ett bra märke har jag hört.

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards