~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Bloggtorka.........=((

Av Cina - 22 januari 2010 22:23

ja idag vet jag ej vad jag ska skriva om.

Har inte hänt så mycket här.

Vart ut en liten sväng på em.

Har nog drabbats av den berömda bloggtorkan tro jag.

Kollar ju på Let´s Dance....snart får man reda på vem som åker ut.

Kanske det är RABIH nu som åker idag!

Ja vi får straxt se det.


Imorgon skall jag knata runt till er alla.

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

22 januari 2010 22:33

Ja nu har Let's Dance börjat efter det stora uppehållet i kväll, hoppas Rabih åker i kväll, annars så tycker jag att alla är så duktiga, även Willy förgyller kvällen hehe..
Ha en fin helg och vila från bloggen om du känner att du behöver det, vi väntar på dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

22 januari 2010 23:12

Ja, nu är det ju klart vem som åkte. Den här gången tyckte jag att den här Birro var lika dålig som Rabih var förra gången. Tyckte han inte visade nån känsla alls över dansen.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 januari 2010 07:58

Ha en skön och bra helg
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

23 januari 2010 11:08

det blev Peter som åket ut, jaja....det var väl okey.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Monica

Monica

23 januari 2010 14:57

Då har Peter gjort sitt i lets´dance och mej kvittar det för han har inte varit någon vinnare för mej precis.
Bloggtorka har vi lite till mans ibland så du är inte unik när det gäller det...kom igen när du känner för det.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 januari 2010 17:54

Peter, Birro och Rabih var väl inte så där strålande bra, tycker jag. Snickar-Willy blev nog kvar för han bjuder på sig själv till 110%. Sånt gillar vi ;)
Fredagarna är lite tuffa för oss *fniss* Vi ser bådeSkavlan På spåret och Let's Dance tack videon för det. Sen har man fyrkantiga ögon och somnar gott.
Tack för din kommentar hos mig - gör mig alltid lika glad:)
Och Egypten är ett fantastiskt resmål bara man är försiktigt med vad man stoppar i sig - och som sagt, du harinte rest klart än ;)
Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.blogglatsen.se

 
Calma

Calma

23 januari 2010 21:43

Hej vännen där!!!!

Ja,bloggtorka,det ska väl jag bara hålla tyst om,**LL**
Men som jag skriver till alla idag,,,jag är här NU,och det är väl bra,*L*

Har uppdaterat min blogg lite idag,så där kan du läsa,men en del vet du ju gnm mail eller mess,,

Jag kollar runt till alla idag,och det är så kul med alla nya sidor som jag sett,så vackra,
din har jag redan berömt,,,
Allvarligt så skulle jag vilja lära mej,så jag kan exprimentera lite själv och ej vara beroende av andra,,

Ja,min Chr fortf ej så bra,vi ska jobba vidare på det på måndag,men ngt bättre är han,du såg i messvar vad jag skrev,,

Ha det så bra,jag ska fara vidare till bloggvänerna,,
Stora kramen o Carpediem från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards