~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

SÅ FRÄCKA DOM ÄR =((

Av Cina - 24 februari 2010 20:33

Ja sent igårkväll fick jag ett sms att min mobil

fanns att hämta på Telia butiken på stan.

Så när jag hade ätit frukost så tog jag bussen ner till stan.

Och så gick jag till telia och sa mitt ärende.

Och killen gick iväg o hämtade mobilen.

Och döm om min förvåning mobilen låg i en vadderad påse som den alltid gjort

när jag hämtat ut den.

Jag hade ju förväntat mig en kartong med en NY MOBIL I.

Meeeeeeen nääää det var det inte.

Han rulla ut mobilen o jag bara titta o så sa jag.

Hur ska jag kunna lita på att denna är NY ja säger han denna har ju ett

annat serienummer ok sa jag.......och han visade mig.

Och det var klart att jag såg att serienummret var ett annat.

Så  ska han sätta i batteriet o då säger jag men hallå detta är ju mitt

gamla batteri jag hade i den andra......jaaaaaaaaa säger han det får du inget nytt....och jag bara säger näääähääää.

Ser nog ut som ett frågetecken....fick inga papper på denna telefon.

Utan jag skrev på att jag mottagit min mobil det var det enda.

Sedan när jag kommer hem o börjar kolla så e det ju min gamla mobil som de antagligen har reparerat eller bytt serienummer på.

För efter som den gått med posten 3 ggr nu så efter den andra gången så var skjutluckan skev o glapp och det är det på denna oxå.

Så man har ju blivit lurad men si mig ska de fasiken inte lura.

Ja ska ringa konsumentverket imorgon o fråga hur man går tillväga

i detta fall och jag hoppas jag kan få hjälp.

För jag godtar inte detta punkt o slut.


Är lite uppretad just nu!!!

Kommer o tittar till er imorgon.




 
 
gerty

gerty

24 februari 2010 22:14

Det var fräckt, stå på dig

http://prilyckans.bloggplatsen.se/b

 
Marianne

Marianne

24 februari 2010 22:27

Det låter som rent bedrägeri, stå på dig och ring konsumentverket.
Jag hoppas du får rättsida på detta.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

24 februari 2010 23:11

Man tror ju inte att detta är sant, hur i helsike kan dom göra så mot en kund. En ny telefon ligger alltid i sin kartong med en bruksanvisning på varan och är komplett med ett nytt batteri. Det här var toppen av bedrägeri och lögn, fy fa..
Stå på dig vännen och kämpa för rättvisan.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

24 februari 2010 23:25

Fy F-n vad sur man blir! tå på dig! Du har rätt till en ny mobil.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 februari 2010 06:38

Tycker att du ska ringa Konsumentverket för du har rätt till en ny mobil, stå på dig
Ha en bra dag / kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

25 februari 2010 10:20

Ååå, jag blir så jävla arg!!! Detta har hänt min son oxå... Grrr... de är så över jävliga så jag blir så förbannad!!
Bara stå på dig & ge dem en match de aldrig glömmer!!!
Å, jag känner bara hur arg jag blir!!!
GIRLPOWER!!!!!
Bara ge dem va de tål.. hoppas det blir MYCKET!! =)
Lycka till & berätta hur det går!!
Kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Karin Nordlund

Karin Nordlund

25 februari 2010 13:48

Hej!
Jag tycker att detta låter väldigt märkligt. Jag skulle därför gärna vilja komma i kontakt med dig så att jag kan ta kontakt med butikschefen och höra vad som har hänt.
Du når mig genom att maila till karin.nordlund@teliasonera.com

Med vänlig hälsning
Karin Nordlund, Informationsansvarig Telia Kundrelationer

http://www.telia.se

 
Malin

Malin

25 februari 2010 15:51

Ja det var verkligen fräckt gjort, jag skulle inte tro att mobilen är helt NY! Detta ska du inte ge dig i, fytusan!! Kram

http://mallan-88.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

25 februari 2010 18:17

Det här låter ju väldigt konstigt. En NY telefon kommer ju i kartong.
Tråkigt att det skall bli så här. Tycker att en NÖJD kund är bättre än en missnöjd..det borde dom nog tänka på.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards