~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Många funderingar.......

Av Cina - 3 oktober 2010 15:48

Ja just nu har jag väldigt många funderingar hur folk är.

vad tänker dom med....ja förhoppningsvis hjärnan.

MEEEEEEEN gör alla de.....nääää jag tror inte det.

Jag har träffat många människor genom livet.

Både goda och onda.

Och dom onda har jag sållat bort.

Fast några har kommit till och dom ska oxå bort från mig.

Dom är helt enkelt inte värda min bekantskap.

Man har ställt upp med både de ena och de andra.

Sedan kastar dom skit bakom ryggen på en.

Mycket ironiska är dom oxå.

Undrar ibland om dom står för vad dom gör och skriver.

 Måste ha koll så dom inte missar något

att vara ironisk över.

Fyfan va trött jag är på sånt folk som

tror att dom är något.

Dom kan och vet bäst ujujuj dom vet inte ett skit egentligen.

Tycker igentligen ganska så synd om dom.

Dom måste leva ett jävla tråkigt liv.



Inom kort kommer det att komma ett lösenordskyddat inlägg.

Känner att jag måste få skriva av mig på ett eller annat vis.



Inget roligt inlägg  idag men men 

detta får bli allt för idag.



Ha en bra kväll........

 
 
Ingen bild

Tina

3 oktober 2010 16:47

Hej vännen!
Gud va fint du gjort på din blogg!!!! Jag bara älskar det!!!
Jag håller med dig i allt du skriver!! det är så oerhört jobbigt att behöva sålla bland de man tror är sina vänner. Man litar på dem, man anförstror sitt inersta till dem... sen "hugger de en i ryggen"!!!
Hoppas att du snart känner dig gladare & piggare. Förlåt att jag är en så urursel nätvän....men det betyder inte att jag glömt mina nätvänner...nä, inte en chans

 
Gunilla

Gunilla

3 oktober 2010 18:01

Hej, hittade hit via FB
Håller fullständigt med dig i ALLT du skriver.
Har oxå råkat ut för människor som man har trott på, och litat på, som sedan har svikit mig och pratat skit, FY fasen vad folk är opålitliga ibland :(
Nä sså jag har oxå fått solla bort några tyvärr
Hoppas du snartblir bättre och piggare igen.
Tass
/Gunilla


PS
Så underbart vacker blogg du har.
Ds

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

3 oktober 2010 18:05

Det kan verkligen kännas sårande när man tror att man har vänner som sedan vänder ryggen till...Håll dej till dom du känner du kan lita på. Åker till Ullared på tisdag,köper till dej om jag hittar nån snygg...ja du vet.Ha det bra/kram

 
lillis

lillis

3 oktober 2010 18:17

Men vännen vad är det som hänt dig? Håller med dig om att man får sålla bland sina så kallade vänner
Önskar dig en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 oktober 2010 18:39

Känner igen mig i det du skriver,jag försöker också sålla bort dom falska i min närhet,så gott som det går iaf! Önskar dig en trevlig kväll! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

3 oktober 2010 19:33

Jag kan inte annat än hålla med dig om att ibland så måste man sålla lite i bekantskapskretsen. Tur nog så har man oftst sina gamla goda vänner kvar hela livet. Men man får tänka på att även om en bekanskap/vänskap bara är för en kort tid, så lär man sig något nytt av den.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

3 oktober 2010 19:45

Det är bättre med några få vänner en med många opålitliga. Få lär man känna, men många blir inte säkert. Ta det säkra före det osäkra. Var noga med dina val, ja det gäller oss alla.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

3 oktober 2010 19:58

Jaha har du varit med i målarbodeneller målarskolan?
när då?
har jag verkligen glömt det :(
Jag är med i målarboden.
Ja om du har varit med ngt av dom grupperna
då känner vi ju varndra därifrån :)
Så snyggt detta är mot den svara bakgrund du har här, alltså texten i nästan guld :)

Kram på dig
jag länkar oxå till dig från min blogg
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
margit

margit

3 oktober 2010 20:03

Men Carina!!
Stackar dej, att du drabbats av DUMMA människor!!! Förstår att det hänt nåt alldeles speciellt. Ser och läst att det är rätt så många..som "drabbats" av dummma personer..som kanske på bloggen skriver och sprider negativt om det som man skrivit.
Hoppas att du inte ger upp med att Blogga för det...det är ju bra om du skriver..och har lösenord..för då sållar du ju bort..dom som är onda.
Kramen vännen!!!
Ha det så gott!!! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Monica

Monica

3 oktober 2010 20:40

Falska så kallade vänner har vi nog haft lite till mans, tur man kan sålla bort dom i alla fall, men synd att de som är nyfikna och kollar bloggar inte kan blockeras.

Ha en fin kväll:)

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

4 oktober 2010 10:03

Jag blir också irriterad på människor som inte kan bete sig som folk ! På jobbet är det hemskt just nu då vi har en donna som springer runt och öser galla över alla bakom ryggen....sprider runt en massa skit som inte stämmer och värst är att chefen tror henne dessutom och drar alla utom henne över en kam.....fy f** säger jag bara.

http://corina.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 oktober 2010 12:55

måste börja med att säga som många andra här att din blogg är otroligt fin, har du gjort det själv?
Sen vill jag peppa dig att inte ta skit (som hon Grynet sa) Lätt att säga för mig men kämpa på. Jag själv jobbar som fan för att bli starkare på det sättet. KRAM

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

4 oktober 2010 13:45

Ja du, det är som du skriver, det är synd om de som har så fattigt liv så de måste ösa dynga över andra. Vilket trist liv! Men upp med näsan och behandla dom som luft, stäng ut dom ur ditt liv. Satsa på de du kan lita på ist. Kram!

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 oktober 2010 20:00

hahaha tack! Du anar inte vad min sambo får utstå ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

3 oktober 2011 18:13

Hejsan !!
Jag har just "hittat hit" till Din blogg, genom en sökning på Goggel och ordet: "Vänskaps-ord"
Du har en väldigt fin och vacker sida!!
BRA att du sållar bort energi tjuvar och annat löst folk som inte ger dig nått utom tråkigheter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards