~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Cina - 17 december 2010 15:05

Var ju meninga att det skulle bli storhandling idag på morgonen.

Men jag orkade inte med det så handla får vi göra i helgen.

Meeeen Maja var ju tvungen att ha en overall så hon slipper frysa

när hon skall åka hem till Köping.

Först var jag på klädettan och inhandlade 2 klänningar, 2 boddy, mössa och halsduk, en vit plych overall och tights och en tunika.

Har tyvärr inga bilder på det för jag träffade Johan på sjukhuset

innan jag skulle ta ultarljud på hjärtat.

Men overallen ser ut så här.

 



Köpte den på klädhuset i storlek 62 och så när jag kommer

ut o ska visa Håkan den så upptäcker jag att det är ju en

katt som motiv men det gjorde väl  inget för har finns det ju 3 st

av den varan....  


**************************************


Vad sa dom då på sjukhuset.

Inget fel på hjärtat.

Det onda i armen TROR jag är påväg tillbaks.

Har INTE så ont idag.

Men jag tänker vara väldigt försiktig om denna arm

ett par dagar till.

Inatt fick jag ju sova från 22:00 till 6:00 utan att  var vaken

en enda gång och bara det känns ju skönt.


Snöat mest hela dagen idag.

Men det är plusgrader ute och moddigt till tusen.


Nu skall jag göra en bloggvandring hos er mina vänner.

Har inte orkat skriva hos er men nu skall det väl ändå bli några rader.


Ja detta var allt från mig för idag.  

Av Cina - 17 december 2010 08:57

Ja tror bestämt att Johan och Matilda har fått en liten TROLLUNGE!

Kolla in.....hon har hockeyfrilla (pappan håller på Leksand IF)  

 


På denna bild är Maja väldigt lik Johan när han föddes.

 


Ja som ni förstår sa har jag ju inte hälsat på dom.

Vill inte gå dit när jag inte vet vad som felar med mig.

Vi får avvakta till senare.

Men ensak som är säker det är att jag nu skall ut o köpa

en eller flera klänningar.

Hon måste ju ha en julklänning.....=))


Återkommer senare idag.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards