~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Cina - 21 december 2010 16:04

Ja nu har han äntligen ringt.

Det växer ingen bakterie i blodet vad han kunde se.

Men jag skall göra en undersökning på hjärtat imorgon kl 9

Kommer inte ihåg vad det hette.

Det tar 10 dagar innan man kan se på blododlingen

om det är någon infektion på hjärtklaffarna.

Men jag skall göra denna undersökning imorgon

och när den e klar skall jag gå till akuten o få svar.

Och där kan man ju få sitta hela dagen om det vill sig illa.

Fast det får jag ju se till så jag slipper.

Har lite att göra imorgon.

Nu skall jag ej tjat mer om detta.

Slut för idag tack för idag    

Av Cina - 21 december 2010 14:54

Ja idag har jag bakat stompa.

Det är ett bröd som vi brukar ha på vårat julbord.

 

Bakar ut o kavlar till kakor.


 

Gräddar dom sedan i stekpannan på svag värme.


 

Ser ut så här när det är klart.


Lätt som en plätt tycker jag.

Har även lagt in sillen idag.

 

Så nu är det oxå klart.

Mina arm är inte bra men mycket bättre.

Kan ju intebara sitta o inget göra blir ju inget bättre för det.

Och sedan får man ju inte gnälla.

Finns dom som tar illa upp.

Men som sagt det är min blogg o här skrivs det precis vad som hellst.


************************************


Ingen Dr har ringt ännu så snart skiter jag i detta.

Ringde infektionsmottagningen vid 10:30 och frågade.

Då lovade hon att hon skulle säga till DR att ringa men som sagt

ingen har ringt ännu.

Kan ju inte vara något livshotande jag har när dom inte hör av sig.

En mycket kalla dag det har legat på minus 14-15 hela dagen.

Skulle visst kunna komma ner till -20 inatt.  

Imorgon blir det ut och handla det sista.

Har inte så mycket kvar.


Ja detta var allt för idag från mig.  

Ha en fortsatt fin dag.  






Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards