~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Cina - 20 december 2010 21:15

Fan nu har jag väntat en hel dag på att denna infektionsläkaren

ska ringa, han satt upp mig på en telefontid idag o sa

att han skulle ringa på måndag.

Nu är måndagen förbi och jag kan inte tänkamig att han ringer idag.

Det blir att ringa till infektion imorgon o höra vad han har för sig.

Det tar ju några dagar att odla denna blododling.

Så det kanske inte är klart ännu.

Ja medans jag väntade på eftermiddagen så bakade jag en limpa.

 

Så nu ligger den i frysen.

Imorgon skall jag baka stompa om min arm vill.

Men Håkan har lovat att hjälpa mig så det går nog.

Han kavlar och jag steker i stekpannan.

Det bli lagarbete....=))


Detta var allt för idag  


Kallt ute som tusan -14 grader just nu.


Av Cina - 20 december 2010 12:58

Ja det gick bra att rulla små kakkulor oxå.

Så jag bakade pepparkaksdrömmar idag.

 

Lite annorlunda drömmar.

Men ganska så goda.


**************************************

Min dr från vårdcentralen har ringt idag.

Men hon vet ju lika lite som jag just nu.

Fast hon berättade att på blododlingen kan man

se vart ifrån infektionen kommer och vad det är

för infektion och vilket PC som biter just på det.

Ja infektionen sitter ju i blodet men den måste ju komma från

någonstans.

Nu väntar jag bara på att infektionsläkaren som jag träffade i torsdags skall

ringa och berätta vad som är fel.

Han satt upp mig på en telefontid idag men när det vet jag inte.

Jobbigt att bara gå och vänta så här tycker jag.

Man kan ju inte gå ut....jo det kan man väl ihopp om att han ringer på mobilen.

Men det är säkrast att stanna inne.


Det är kallt som tusan idag -8 men det blåser så det känns som 28.

Snöar även idag och jag kan tycka att det räcker med snö nu.


Ja detta lite om dagen hitintills..

Fortsättning följer när jag vet mera.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards