~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Cina - 24 december 2010 21:11

Åhhhh så skönt att denna dag snart är över.

Usch vilken skitdag tycker jag.

Jobbigt på många vis.

Många tankar o funderingar har man.

Inget är sig likt alla far hit o dit.

Nääää julen är inget för mig.

Håkan och jag har ätit lutfisk idag.

Var o lämnade paket till Sanna på förmiddagen.

     

Det såg ut så här då.


Lilla Maja har vi inte hälsat på ännu.

Men det kommer nog att bli i veckan som kommer.

Så här julfin var hon iallafall.

 

Maja 9 dagar


***********************************************




 

MAMMA....DU FATTAS OSS



Detta var allt från mig just nu.    


GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN





Av Cina - 24 december 2010 09:39

GOD JUL PÅ ER ALLA MINA VÄNNER


Hoppas ni får en fin dag/kväll.


*****************************************


Måste få visa er ett jätte fint julkort som vi fått.

 

KLICKBAR BILD


********************************************



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards