~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Cina - 8 oktober 2011 18:08

Fytusan vilken kall dag det vart.

Eller är det bara jag som tyckt det tro.

Tror att snön kommer snart är nog tyvärr inte långt borta.


Idag bakade jag en äppelkaka till min vän K

och så gick jag över med den till henne

så hon har något smarrigt att ikväll.

KLICKBILD

 

Jag kan berätta att hennes man Å inte kom hem idag.

Hon ringde till sjukhuset igår kväll.

Då hade de svarat att han kan få stanna ett par dagar till.

Men va fan han är ju sjuk har dom inte fattat det än.

Hans vita blodkroppar var det dåligt värde på nu

så han kan inte få cellgift den 14 som var planerat.

Ohhh jag kan för mitt liv inte begripa hur

hon skall orka sköta Å hemma.

Det blir ju ett pass 24 timmar om dygnet.

Hon sover inte nu hur ska det bli sedan då.

Hennes DR hade sagt till henne att ta 4 sömntabletter

av dom hon har.

Och likt förbannat vaknar hon efter 2 timmar.

Det kan ju heller inte vara normalt.

Och inte fan ska man behöva ta 4 st tabletter

det finns väl något starkar att få då.

Näääääääää fyfan jag blir inte klok på detta.

Men på måndag tar vi i tur med detta.

Jag ska hjälpa henne så gott jag kan o orkar.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards