~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Cina - 11 oktober 2011 13:38

Ja idag var det sitat gången på KBT med G

Som jag skrivit tidigare så slutar hon på fredag.

Känns så vemodigt för hon har verkligen hjälpt mig till att

komma dit jag är idag.

Om du läser dettta G så skall du veta att du

har vart till mycket stor hjälp.

Fick även tid idag till min psyk doktor och det känns bra.


När vi åkte hem så var vi ut på grossen och handlade lite.

Och så var jag in på köpcentrat och köpte mig en ny väska.

Har titta på den många gånger men inte riktigt kommit

till skott men idag hade jag bestämt mig att

den fick följa med mig hem.

Så nu är jag glad igen........

KLICKBILDER

   

Tycker den är riktigt fin o lite annorlunda.

jag vet att jag är väskoman men va tusan.

Skulle vara sko-oman oxå om jag inte hade KALLE ANKA fötter.

Så det är väl tur de.

Ja väskan är brun jag gillar de bruna nyanserna som

är nu har ju handlat lite kläder i brunt så det passar ju bra.

Har även en brun vinterjacka om jag inte hittar någon ny vill säga.


Imorse var det vitt ute av frost och kallt som bara den.

Jag fryser inne i kroppen på något konstigt sätt.

Jaja nog om det.

Nu skiner solen o vi har fikat ute på altanen.


Ja önskar er alla en fortsatt fin tisdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards