~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Cina - 13 oktober 2011 21:08

Ja idag kom den äntligen min IMAC

KLICKBILD

Ja idag var en bra dag.

Nu har den kommit äntligen och jag är så glad.

Men jag har inte satt upp den ännu.

Det får vänta ett par dagar så kanske man är redo

för utmaningen att packa upp o lära om.

Finns PSP för MAC så det är ju bra..

Men nu blir det mycket ett tag fram över att flytta

saker o ting men det fixar sig nog till slut.

Får väl skrika på hjälp ifall jag kör fast.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll  




Av Cina - 13 oktober 2011 09:05

Igår fick jag denna AWARD av ANNEMON

 

Man ska länka till den man fått den av.

Sedan ska man svara på dessa 5 frågor.


1. När ingen ser och hör mig......talar jag med min döda farmor.


2. Jag går aldrig hemifrån utan.....min mobil och plånbok


3. Min blogg heter som den heter för att....älskar änglar o tror på det       andliga väsenet.


4. Om jag vågade skulle jag....simma med delfiner


5. Om tio år kommer jag att....ja om jag det visste.


Nu skickar jag denna vidare till


www.kinaguld.blogg.se


www.corina.bloggplatsen.se


www.margaretha.bloggplatsen.se


www.bernamis.bloggplatsen.se


www.tisalaya.bloggplatsen.se

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards