~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Cina - 14 oktober 2011 19:07

Ja idag har vi vart ute hela dagen.

Vi har vart o köpt oss en ny bil ( jag inte sprillans ny) men ny för oss.

En Volvo S40 vart det för det ville Håkan ha.

Och äntligen hittade han den ju.

Våran Volvo 460 har nog sett sina bästa dagar i lacken iallafall.

Var så skön att åka i.

Tack Sari & sanna för skjutsen till E-tuna idag.

Tur att ni åkte hem för det tog ju lite tid om

man säger så.

KLICKBILD

 



Sedan har jag vart och köpt mig en extern hårddisk på

2TB/TO så nu skall jag ladda över alla bilder

från denna dator o göra den ren.

Denna externa hårddisken rymmer massor kan jag säga.

Men ett bra pris o bättre än USB-minne.


Fytusan vad jag fryser jag kommer nog att

frysa ihjäl denna vinter som kommer.

Kallt som attan inne oxå.


Nu önskar jag alla en fortsatt fin fredagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards