~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Tagit mig vatten över huvet........

Av Cina - 5 januari 2012 18:25

Ja nu har man väl börjat med något som man inte får klart

som vanligt när det gäller mig.

Har haft så många projekt på gång men allt blir ju liggande.

Men denna ska bli klar på ett eller annat vis.

Va jag pratar om det är denna.

KLICKBILDER

Hade tänkt sticka denna till Lilla Frans

Den är ju så söt tycker jag.

Jag har börjat idag o kommit en bit på väg.

Det går sakta men det går framåt.

Är säkert 30 år sedan jag stickade flätor.

Fick ju lov att tänk till lite innan jag satte igång.

Ser det bra ut tycker ni???? 

Om jag stickar ett tag varje dag så ska detta

inte bli liggandes.

Visst känns det i mina händer o armar men det spelar

ju ingen roll vad jag gör så känner jag ju av dom.


Idag har det vart kallt tycker jag - grader nästan hela dagen.

Tror att det är snö på gång här.

Men det kan vara nu det behöver inte alls komma.


Imorgon ska vi på kalas hos mig bror.

Marcus fyllde ju 15 år igår så det ska vi fira imorgon.

Blir en fika o sedan hem då vi ännu inte känner oss friska.



Nu önskar jag alla en fortsatt fin Trettondagsafton.  

Underbara blomma så vacker.  

 
 
Corina

Corina

5 januari 2012 18:36

Ser utmärkt ut i mina stickögon :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Airi

5 januari 2012 18:55

Ser jättebra ut.

 
Ingen bild

Karin

5 januari 2012 19:01

Vilken fin tröja.Blir jättefin på Frans.Ta en bit varje dag så är den snart klar för det är ju inte så stora stycken(säger stickexperten!).
Idag blev jag barnbarnfri så nu är julen utstädad.Tomtarna har återvänt till sina kartonger i källaren liksom ljusstakarna.Hängde ut mattorna medan jag städade inne.När jag tog in dom hade de nästan frusit fast på räcket...
Har ni tid får ni gärna komma förbi en vända imorgon.Jag ska inte göra nåt speciellt mer än ut o promenera en vända./kram

 
Ruth

Ruth

5 januari 2012 19:10

Vilken fin tröja Frans skall få, tror säkert att du med din envishet och flit får den klar innan sommaren. roligt att sticka sådana småplagg, det går ju så snabbt om man inte har för tunnt garn.
En stor kram till dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kajsa

Kajsa

5 januari 2012 19:15

Det ser jättefint ut. Önskr att jag också kunde sticka så.

http://www.kaswa.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

5 januari 2012 21:03

jag ska oxå börja sticka :-)))

 
Margit

Margit

5 januari 2012 23:00

DET klarar du av!!! Att sticka..med flätor!!! Du kan du!!!!
Så vackra bilder du visar oss!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

6 januari 2012 01:29

Den kommer att bli så fin på lillpojken. Du får vila in i mellan så går de nog som en dans. Det är roligt att ha nåt i händerna.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

6 januari 2012 06:33

Ser så bra ut och fint mönster, detta klarar du ta lite varje dag och tänk vad Frans blir fin.
Vad kul att gå på kalas
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

6 januari 2012 09:19

Vilken fin tröja det ska bli till Frans, jag tycker det ser bra ut,detta är ju ett så litet plagg hoppas att du gör den färdig.
Vi hade trevlig på kalaset igår ,hoppas att du/ni får lika trevligt som vi hade
Kram.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

6 januari 2012 09:59

Sån fin tröja du ska göra till lilla Frans :) .. Hoppas du bara lyssnar på din kropp och slutar när du känner att du måste!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 januari 2012 10:45

åh vad fint :) du kan även efter så lång tid :) jag blir riktigt sugen på att sticka men jag får ju också SÅ ont efteråt, men det är ju som du säger att det spelar ingen roll egentligen vad man gör för ont får man ju ändå
en fin trettondag till dig vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

6 januari 2012 17:39

I kväll ska jag "trava" får se om det blir nån krona:-) Skulle inte tro det.... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards