~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Ett kort inlägg idag

Av Cina - 27 mars 2012 22:05

Har inte så värst mycket att skriva om i dag.

En kall dag tycker jag.

På förmiddagen så gjorde jag en äppelkaka till min vän Karin.M

KLICKBILD

Vet att hon gillar denna.

Och jag tycker den är supergod.

Har nu kollat lite tv och känner nu för

att gå i säng o läsa lite.

Tror att jag känner av denna timme som vi förlorat.

Men kan vara inbillning oxå.


Nu önskar jag er en god natt o sov så gott   

 
 
Ingen bild

Karin

27 mars 2012 22:15

Jag är oxå så trött i ögonen...jösses så jobbigt att jobba 8-16.Neeej tacka vet jag att gå på schema så man hinner göra nåt annat än att bara vara på jobbet./Kram o nattinatt

 
Maria

Maria

28 mars 2012 00:28

Här har varit riktigt varmt idag, tisdag. Hoppas du fick sova gott och vakna utvilad.
Fin onsdag till dig/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

28 mars 2012 07:16

Så smarrig och god äppelkakan ser ut,förstår att karin blev glad för den.Visst känner man av timmen som man förlorar
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

28 mars 2012 08:48

Jo jag tackar ja... Du skulle bo här i götet hörru. Blev inte alls vattnig i munnen av att se denna härliga hembakta kakan.... Mums.

Här har solen skinit som igår & så även idag. Så jag hoppas på fint väder i alla fall.
Å jag hoppas att du fick sovit ut riktigt... Det är klart att det känns när de snor en timme av dygnet. Lika dant är det ju när vi får den där extra timmen.
Önskar dig en fin dag/kväll i alla fall. Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 mars 2012 09:34

God Morgon.
Då blev hon väl glad att få en hembakt kaka som hon dessutom gillar.
Roligt att glädja andra och få dela en liten fika stund med varandra. Ha en bra dag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 mars 2012 09:57

Så gott med äppelkaka, det blir goda fikastunder hos Karin. Skedde inte så mycket här i går heller, inget på Tv så jag gick till sängs tidligt, somnade näää. I dag grått och kyligt väder, Arne är redan iväg ute på isen och pimplar med en granne, fick många fiskar även i går så nu blir det mat i frösaboxen.
Ha en bra dag / kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

28 mars 2012 13:21

Ingen äppelkaka har men är glad ändå ;) Den såg verkligen god ut ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2012 15:37

Mums så god denna kaka såg ut att vara :) Mysigt med fika stund!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards