~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Ingen bra dag

Av Cina - 30 mars 2012 18:38

Usch jag har inte haft någon bra dag idag heller.

Magen och kroppen vill INTE alls det jag vill.

Laktosintolerant är jag inte man kan ha andra fel.

IBS är det nog mest troligt att jag har.

När jag blir trött, stressad o när jag har slut på min energi 

blir min mage helt upp o ned vänd.

Men det går ju över bara jag får ladda om så att säga.

Ja nog om "skitproblem"


Idag har det vart kallt ute fast solen har lyst lite då o då.

Blåser jäkligt kallt.



Fick denna bild av Mamma Sari igår på mobilen.

KLICKBILD

 

Roligt när man har upptäckt sina fötter.

Och att man kan suga på tårna ;)

Kolla in greppet om vaden.

Ja det är länge sedan man kunde göra så här!!!!

Eller vad säger ni ;)


Ikväll blire att klä upp sig o på med danspjucken

och såååå kör vi så svetten lackar hahahhaaaaaaa

Ja detta blir en höjdar kväll som jag har väntat!

LET´S DANCE börjar ju ikväll om ni missat det!!!!

          


Ha en fin fredgaskväll mina vänner  

 
 
annemon

annemon

30 mars 2012 19:19

Ja det var ett stadigt grepp om vaden.Hoppas att det löser sig med magen.Visst är det kul att lets dance börjar vi är nog många som gillar att titta på dessa dansprogram så på med dojerna du jag kollar ,hihi.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 mars 2012 19:22

Jag skall till Gullan och dansa i kväll, missar aldrig Let's dance, vem blir clownen på dansgolvet denna omgång tro ? det brukar ju alltid vara någon.
Skit med din mage, försök att avstå från mjölk och mjöl, maten har en stor betydelse.
Ha en dansant kväll för det skall jag och Gullan ha.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

30 mars 2012 21:07

Men det var rackarns att den magen ska bråka med dig då. Det var ju inget roligt. Hoppas att det ska ge med sig så att du inte ska gå å ta på krafterna för den sakens skull. Då blir det ju svårt att ladda om. Håller med Ruth i ovan inlägg, att försök att undvika Mjölk & mjöl. I alla fall i ett par dagar. Så ser du ju om det kan vara det som är boven.

Ha ha ha ett sådant härligt grepp om vaden. Å jag kan inte minnas när en annan var så vig =)
Önskar dig en god kväll & massa stykra å krya på dig kramar kommer här. /Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 mars 2012 22:19

Jobbigt för dej att ha så mycket besvär med magen just nu! Hoppas att det lättar under helgen...och att du PIGGAR på dej igen!!!
Kram!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
gerty

gerty

30 mars 2012 22:28

Du får krya på dig

http://bloggplasten.se

 
lillis

lillis

31 mars 2012 07:00

Hoppas att du känner dig bättre i dag. Vilken söt och fin bild på Frans,håller med dig om att det var länge sedan man var så vig.
Önskar dig en bra helg vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

31 mars 2012 09:31

Hoppas Dansen i går var till belåtenhet. Alltid lika trevligt att titta på.
Hoppas din mage känns bättre
Bamsekram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

31 mars 2012 15:28

Rackarns va de blåser i träá idag...snö i morse o storm när jag var ute runt lunch.Fast solen skiner så man tror att det är skönt.Lurade...1:a april är imorgon.
Hoppas att din mage har börjat lugna sig.Inte kul med toa.spring
Va söt han är lille Frasse!
Såg Let´s dance igår.Kul att det är igång igen.Jag skulle oxå vilja vara med...men man är ju ingen kändis.
Ha en bra lördagkväll/kram

 
Maria

Maria

31 mars 2012 16:57

Tänk att vara så vig de var länge länge sedan jag fick upp tån så.
Hoppas du mår bättre idag, ja här har de inte blivit något mer än värk i kroppen. Dom hade ju köpt en beg. spis till mig å inte kollat va de var för plåtar men nu får de vara så länge, blir så less när man skall behöva tjata.
Jocke är kastrerad men dom säger ju att vårkänslor får dom ändå men inte lika mycke, han vill gärna vara ute nu ränner in å ut.
Ha en fin fin kväll/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards