~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Cocktail.....

Av Cina - 2 november 2012 17:45

Ja idag blir det en blandad cocktail ;)

På förmiddagen bakade jag kolakakor.

Men jag tror jag har något fel på ugnsvärmen.

Blir klara fram men inte bak på plåten.

KLICKBILDER

 

Fast de gick att äta iallafall så nu är dom i frysen.

Lite sol idag men det varade inte så länge.

Nu mörkt men jag har tänt upp lite ljuslyktor så 

känns det inte så mycket.

Nu har vi nyss ätit lite janssons frestelse som fick bli kvällsmat.

Till det tog vi en skinkmacka, ja jag fixade en liten helgskinka idag.

Den var riktigt god.


Nu tänkte jag lägga ut massa foton som BELLA MALMKVIST tagit

på barnbarnen så håll till godo.

KLICKBILDER


Föst lite bilder från sommaren 2012 

             


Och så lite mera höstbilder.


           

Kanske jag lagt ut något av dessa tidigare men ni får se igen då.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

 
 
lillis

lillis

2 november 2012 18:35

Så fina kakorna blev och goda ser dom oxå ut.
Många fina kort vi får se på dina fina barnbarn
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 november 2012 19:22

jag har inhandlat ingredienser till jansons så det ska jag laga någon dag nu :) det är jättegott tycker jag
vilka ljuvliga bilder på ursöta barnbarn :) åh vad jag längtar tillbaka till sommaren när jag ser sommarbilderna
Sv: jag har inte sett sidensvansar på många år nu, så jag blev extraglad över att få se dem
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

2 november 2012 20:18

Kolasnittar är sååå gudagott, gjorde massor till förra julen, dem var riktigt uppskattade av alla.
Ni fick en Julfiling i dag med Jansons och skinkmacka, båda delarna är höjdare, gottigotta.
Bella är en duktig fotograf, många fina foto på barnen.
Jag tittar nu på X-factor. Önskar dig en riktig fin helg med vackert väder.
Många kramar.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

2 november 2012 23:07

Vilka härliga bilder på barnen;)De ser så naturliga ut,en annan ser ju inte klok ut på bild.
Kolakakor var Puttes favvokaka när han var liten(A-K gillade drömmar).Det är gott o dina ser mumsiga ut.Har du plats för mer bak ifrysen?
Jansson o skinkmacka...jösses va gott!!!!
Önskar er en trevlig helg/kram

 
Gittan

Gittan

3 november 2012 13:08

Vilka härliga bilder på dina barnbarn..
Så mysigt att ha dom..
De dina växer ju oxå så det knakar om det..

Massa go mat och bak..

Ha en härlig helg...

Kramizzzar till er <3

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards