~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Blandat godis.....

Av Cina - 10 januari 2013 12:13

Igår satt jag här vid dator som vanligt.

Hittade en del pyssel som man kan göra med lite fantasi.

För har man bara lite fantasi så kan man ju göra så mycket 

av enkla medel som inte kostar så mycket.

Här får ni se några exempel.

KLICKBILDER

     

Visst tusan är det enkla saker och roliga saker.

Jag fortsätter idag att kolla efter flera roliga saker.

För dagen idag är en snöig och blåsig dag.

Och jag tänker inte gå ut.

Utan stannar inne och fortsätter hosta.


*****************************************

Delar oxå med mig ett bevis på att nu springer Frasse.

Han har inte kommit på hur man reser sig upp.

Men det kommer säkert det oxå.

Är ju så mycket lättare att sätta sig o skrika på hjälp   


Önskar er en fortsatt fin torsdag  

 
 
Ingen bild

Karin

10 januari 2013 17:00

Ush ja en riktigt ruggig dag har det varit...
Nu är tändstiften inköpta bara att få dit dom nu.Måste ha en särskild nyckel,om jag kan låna en annars får jag köpa en imorgon:)
Visst finns det snygga o enkla saker att göra för de med fantasi.
Ha en fortsatt fin kväll/kram

 
lillis

lillis

10 januari 2013 17:36

Mycket fina och enkla saker som man kan göra.
Ett riktigt skit väder vi haft i dag och vad kul att Frasse börjat att springa nu, tittade på film snutten på facebook
Ha en bra kväll min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

10 januari 2013 17:43

Jag kunde inte se klippet. Fick till svar att det är ett privat klipp.
Men gullig är han.
Ha en bra kväll!
Kram

 
ansepanse

ansepanse

10 januari 2013 18:48

ja, nog finns det en hel del fint pyssel som inte behöver kosta särskilt mycket och en del är ju superfina
tänk vad duktig han hunnit bli, håller balansen jättebra nu
bamsekramar och fortsätt krya på dig nu

http://kinaguld.blogg.se

 
Piedra

Piedra

10 januari 2013 19:06

Tack för pysseltipsen! Letar just efter saker man kan göra billigt.

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 januari 2013 19:32

Endast fantasin sätter gränser, paraplyet var en riktig höjdare, ja även det övriga, säkert roligt att skapa med billiga medel, fint blir det också.
Så roligt att få se när Frans knatar på så duktigt, det är speciellt när dem tar sina första kliv, och där går det undan på stabila fötter vill jag lova.
Kram för att du är du.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

10 januari 2013 23:28

Kära nån vad han är go lilla Frasse. Håller balansen med armarna och det går undan värre.
Gillar att pyssla och komma på vad man kan göra av lite så tack för tipset med paraplyet jättefint.
I morgon köper jag min första tulpanbukett och njuter av prinsessbakelser. Äter inte kaffebröd på andra dagar men i morgon tar jag med det till Leif för det är hans älsklingsbakelse.
Jäspar som en elefant och ser dubbelt så jag avgår och kramar om dig godnatt.

 
Malin

Malin

11 januari 2013 11:05

Åh så fina saker man kan göra med dom små enkla sakerna :) Pyssligt och skoj!
Hehe sött filmklipp på Frasse :) duktig liten kille!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

11 januari 2013 15:08

Så fort dom växer dom små godingarn, nu öppnas en helt ny värd för dom

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards