~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Var bortbjudna på mat idag oxå.....

Av Cina - 3 februari 2013 18:29

Ja idag har vi åter vart hos våra vänner Kjell o Monica 

på mat, vi tycker söndagarna är så tråkiga.

Idag fick vi  underbart god potatisgratäng, sallad och bräckta 

kassler skivor det var super gott.

TACK FÖR GOD MAT!!!

Vi kom hem för en timma sedan så nu har jag

satt igång en tvättmaskin som straxt är klar.

-10 grader imorse men strålande sol idag på dagen.


*************************************

Tänkte visa lite mer pyssel som man kan göra.

KLICKBILDER

   

Detta med ägget var lite roligt.

Tänk vad man kan göra av en vanlig konservburk.

Riktigt fint tycker jag.

En Påsk present kanske!!!???

******************************************


Har fortfarande funderingar kring LIVET men

jag kommer att återkomma i det ämnet vad det lider.

Har så mycket jag vill skriva men vi får se hur jag

ska lägga upp det på för sätt.


Nu önskar jag er alla en fin kommande vecka  



 
 
Ingen bild

Lena S

3 februari 2013 18:51

Toppen att vara bortbjudna.Det där med ägget var häftigt.
Ha en bra kväll!
Kram

 
ansepanse

ansepanse

3 februari 2013 19:11

vad trevligt att bli bortbjudna på lite mat
roliga påskpyssel :) det var lite häftigt det där med ägget
nog kan man fundera över det där, jo, jag vet, jag har själv haft SÅ många funderingar de senaste dagarna må du tro
bamsigaste kramen och en fin kväll till dig <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

3 februari 2013 21:29

Va gott m.kassler o gratäng!Ja söndagarna kan bli lite långa ibland...men idag var det jobb igen.Jobbar varannan helg...inte så kul när det blir så ofta.Men vi är bara 6 personal o behöver vara 3/helg.
Ny vecka nya möjligheter;) Ringer dej imorgon em/kram

 
Ruth

Ruth

3 februari 2013 23:24

Mat är alltid godare borta en hemma, även om det bara är en ostmacka, varför är det så tro ? Vi åt också gratäng i dag, men det var rotfruktgratäng samt kassler med champinjonsås.
Roligt pyssel, burken med mossa blir en fin påskpresent, ägget är mysigt på ”alla hjärtans dag”. Är det kartong under ägget, måste man stå och trycka på det under, hur lång tid tar det för ägget att få den formen ? jag vill veta…………………

Nu är jag vansinnigt trötter och skall lägga mig, bloggar inget i dag, tar paus-dag, det är så dålig aktivitet under helgerna så ingen märker det :-)

Kram min vän..

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 februari 2013 06:13

Vilken god mat ni blev bjudna på och även kul att få komma bort att äta.
Oj så mycket roligt pyssel
Ha en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 februari 2013 14:28

Vad härligt att gå/åka bort o bli bjuden på mat :)
Underbara pysselsaker du visar, måste prova det där med ägget nån dag :) Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards