~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Cina - 6 februari 2013 15:19

 

Börjar med en underbart vacker bild i mina ögon.

Vackra färger som man blir glad av.

Och framförallt förknippas med sommaren   





********************************************


Ja ni nu har det snöa sedan i måndags här hos mig.

Säger bara fytusan va snö det har kommit.

Just nu är det snöflingor stora som lovikavantar.

KLICKBILDER

     

Skulle behöva fota från framsidan oxå för där ser man

verkligen hur mycket det kommit.

Springer iväg och gör det nuuuuu.

     




Sådär nu är det fixat så nu ser ni hur mycket

snö vi har här hos mig.

Och ni som känner mig vet ju att jag OGILLAR detta.

Men det är bara att gilla läget.

Snart är det VÅR får vi hoppas.

Fast nu verkar det långt borta.


*******************************************


Slutar med några tänkvärda rader


Vänta inte på tiden.............Använd den.
Vänta inte på Kärleken........Känn den.
Vänta inte på pengar..........Tjäna dom.
Vänta inte på en väg...........Hit
ta den.
Vänta inte på en möjlighet...Skapa den.
Älta inte misstag.................Lär av den.

 

Önskar er alla en fin onsdagskväll då vi ej får se Sveriges Mäster kockar.

Är ju tyvärr FOTBOLL och jag är inte ett dugg intresserad av det.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards