~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Vad är det som händer runt om oss........

Av Cina - 23 maj 2013 17:54

Idag får ni kolla denna bild......



Imorse när man slog upp tidningen på nätet så kan man läsa

att de tänt på bilar och krossat massa fönster här där jag bor.

Vad är detta för typtag igentligen.

Nu får nog politikerna ta i med hård handskarna.

Så här ska vi väl ändå inte behöva ha det i Sverige.

Stog oxå på en vägg FÖR HUSBY.

Vet inte vad jag ska säga om detta över huvudtaget.

DET RÄCKER NU!!!!!



Nu till något helt annat.

Min brors son Fredrik håller på och letar hotellrum

till Karin och mig vi ska åka upp till Stockholm på

PRIDE FESTIVALEN den 2-3 augusti ska bli så roligt att få

se detta live.

PRIDE PARADEN är ju på lördagen och den måste man ju bara se.

Ska bli spännande och se vad Fredrik hittar på till oss.

Vi ska åka tåg upp till STHLM ja nu ska vi lufta oss riktig

eller hur Karin.A ;)

Vi brukar ju ha så roligt på våra utflykter och det

blir inget annorlunda denna gång.


Regn o sol om vart annat idag.

Nu vill vi ha sol och värmen tillbaks.


Önskar er alla en fin torsdagskväll  




 
 
lillisl

lillisl

23 maj 2013 18:48

Undrar också vad som händer och sker överallt i vårt land, så läskigt är det.
Fin bild som alltid.
Vi har Prideparad nu i helgen så det ska jag ner och kolla på
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

23 maj 2013 21:32

Usch ja man blir förskräckt över allt elände...hur kan dom tro att det ska bli bättre för att man eldar bilar o förstör andras egendom.Ger sig på räddningstjänsten...undrar vad dom säger den gången dom själva el.deras anhöriga behöver hjälp o.bilarna inte kan/törs åka på larm.
Fy vad det har regnat idag.Hoppas det blir uppehåll i helgen då Yran går av stapeln.
Ja nog kan vi roa oss...så mycke tokigt det kan bli;)
Ha en bra weekend/kram

 
Ruth

Ruth

23 maj 2013 23:22

Man blir mörkrädd över allt som man hör och läser om i media, bara eländes elände över allt. All respekt för varandra har gått förlorat, mitt hjärta blöder, hur skall våran framtid bli, knappast det bättre.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 maj 2013 09:40

Åh vad kul att få gå och se pride paraden :D så roligt ni kommer få! :)
Finner inga ord om skadegörelsen , säger som du, det räcker nu!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 maj 2013 11:06

läste om att det är en skola som brunnit ner i Borås och en massa privatbilar, stackars folk som har fått sina bilar utbrända, hoppas att alla hade fullförsäkring på dem
vad roligt att åka på Pridefestivalen :) det hade jag också velat se
Sv: tack snälla vännen, han är anmäld nu i allafall
kramar <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 maj 2013 20:04

Dessa kravallerna som pågår har fått stora proportioner, både bilar och hus bränns, detta blir dyrt för samhället. Det är helt hysteriskt hur många ungdomar rycks med i svängarna.
Hörde att det var Pride i Vesterås nu också, trotts det så bär det av till Stockholm. Hoppas ni får det riktigt trevligt. OJ, nu börjar Let’s Dance.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards