~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Cina - 12 november 2013 15:55

 

Idag får ni titta på denna fina bild och ju mer man tittar ju mer hittar man........


Jippi idag är första dagen som jag har kunnat äta fast föda.

Fast o fast men potatismos och lite mosad ugnsgratinerad falukorv.

Under 4 dagar har jag bara kunnat dricka typ soppor.

Har ju blivit mest nyponsoppa.


Nu är det bara 16 dagar kvar till jag ska åka till Göteborg

och bo på hotell och gå på Magnus Uggla och sedan på

Lisebergs julmarknad det ska bli så kul o jag är så förväntans full.

Ska bli roligt att umgås med sonen fredag - lördag.


Sedan den 18/2 - 2014 alltså nästa år ska Karin och jag åka på

dansbandsveckan på Cinderella ser jag oxå fram emot.

Ja det är ju ett tag kvar tills dess men veckorna går fort nu.


Idag har det vart en riktig tråkig dag fytusan det har vart mörkt hela dagen.

Haft lyse tänt sedan jag gick upp imorse.


Igår stickade jag klart denna halsvärmare.

KLICKBILD

 


Ja jag ska inte gnälla mer nu.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdags em/kväll  





     

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards