~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Cina - 23 november 2013 21:31

Idag har vi vart och GRATTAT SANNA som fyllde 7 år i torsdags.

KLICKBILDER

     

Denna tunika och svarta leggings fick hon av Farmor och Farfar.

Och det skulle hon ju ha på sig dagen till ära.


Innan vi åkte stickade jag klart mössan jag började på igår.

 

Här ser ni  färgerna bättre än på det andra fotot.

 

Så vart den när den vart klar, snygg tycker jag.

Och efter sedan vi kom hem så har jag börjat på en ny

och den är oxå snart klar den går i blåa färger kanske inte den snyggaste

men dock en mössa, kommer säkert till användning för någon.

Men nu har jag lagt undan stickningen för idag.

Fortsätter väl imorgon.

Men först ska jag färga håret och sedan göra kålpudding.

Fast det är morgondagen sysslor.


Nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll.

OBS: Bloggen är jättekonstig ikväll hoppas detta inlägg kommer in nu.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards