~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Cina - 16 november 2013 17:01

 

Idag får ni titta på denna underbara bild.........säger mer än tusen ord.


Först måste jag visa er en bild på Marcus som jag är faster till.

Tänk vad LCHF kan göra.

Marcus har alltså gått ner -26,5 KG sedan maj i ÅR.

KLICKBILDER

 

En stolt kille visar ett par mycket förstora byxor.

Jag är lika stolt över honom att han fixat detta.

Han säger själv att han ska gå ner ytterligare 6 kg

och det fixar han säkert.

Ja hela familjen lever ju på LCHF som jag nog berättat tidigare.

DU ÄR SKIT DUKTIG MARCUS!!!!!!!!


***********************************

Idag har jag hittat mitt rullrånsjärn

   

Så nu blir det snart rullrån för hela slanten.

Har även beställt en rullrånsgaffel/tång eller vad man nu säger. 

Ska bli spännande o sätta igång baket i helgen som kommer kanske.

Man får ju prova sig fram lite eftersom jag aldrig gjort rullrån.


************************************

Ja nu är det inte så många dagar kvar tills jag o Patrik

ska åka till Göteborg o bo på hotell o kolla Magnus Ugglas show.

Och sedan på lördagen gå på Lisebergs Julmarknad

 

Ska bli mycket roligt ska jag be att få tala om.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin Lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards