~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Cina - 25 november 2013 16:28

 

Idag får ni titta på denna bild den är så vacker tycker jag........


Ja vad har hänt här sedan sist då tro.....

Ja det är väl inte så mycket, men jag har fått ren rasande fart på mina stickor.

Det har blivit 2 mössor sedan i lördags.

KLICKBILDER

 

Går i mörkblått , ljusblått och vitt.


 

Denna är LILA, ljuslila och vit.

Stämmer inte alls med färgerna när man ta bild i lampljus.

 

Så här ser det ut i dagsljus älskar bara färgen.

Jag gillar ju lila men det är inte alla som gör det.

Idag har jag skickat iväg en mössa på posten till en kär vän

som ville ha en och det är roligt när folk tycker om det man gör.

Annars lägger jag väl alla mössor på hög alltid är det väl någon som vill ha.


Idag har vi vart barnvakt till Sanna och Frasse ett tag medan Mamma

Sari var i skolan på ett möte.

Sanna går ju i första klass nu och då blir det föräldramöten m.m

som man måste gå på.

Nu skall jag bara vara för imorgon bitti ska jag iväg o ta lite prover.

Skall fasta i 12 timmar för jag ska ta faste och långtids socker.

Hoppas bara att de inte sticker så illa som de gjorde förra gången.

Då hela armen svällde upp och fick regnbågens alla färger.

Jag är inte alls stickrädd men det är obehagligt när dom inte kan sticka.

Men men det visar sig imorgon hur det blev med den saken.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards