~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Cina - 22 november 2013 17:05

 

Idag får ni titta och njuta av denna fantastiska bild.........


Jaha vad har jag gjort idag då tro.....

Jo jag har bakat 3 dubbel sats av rullrån det tog nästan 3 timmar

att grädda men hujeda mig så kul det är.

KLICKBILD

 

Det vart 65 st om jag inte minns fel.

Lovade Sari att dom skulle få en laddning

och så har jag ju grannar som får smaka.

Det var ju någon som undrade vad jag skulle med så mycket rån till på facebook.

Men det finns många munnar att mätta om jag så vill.

Skall baka en sats till och den ska jag ge min bästa VÄN KARIN ALVERHAG.

Det ska hon få till julen o ha o smaska på.


Ja och efter att jag bakat så åkte jag till garn affären o köpte

garn men har inte fotat det så ni får se imorgon när jag kan fota

det i dagsljus om vi nu får något dagsljus.


Men det ska bli mössor av allt garn o då frågar väl någon vad jag ska ha

så många mössor till men det tänker jag inte berätta.

Dom kommer till användning på ett eller annat sätt.

Måste ha något för händerna och inte bara sitta vid datorn m.m


Nu önskar jag er alla en fin fredags kväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards