~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Nu är resan beställd......

Av Cina - 11 oktober 2009 18:15

Ja nu är Karin och min resa beställd till nästa år.

Ja det vart Turkiet och Side igen.

Roligt att ha något och se fram mot!

Ja det händer flera roliga saker 2010 men det skall jag berätta om en annan dag.

Så ni får vara nyfikan ett tag till.....Kyss


Idag har det verkligen vart en regnig o mörk dag usch o fy.

Har precis kommit upp från ett varmt och härligt bad.

Kände mig såååå kulen.

Då är det skönt med badkar.


Imorgon är det KBT som gäller kl: 9:00

 Träffa chefen på onsdag kl:14:30.

Sedan är man igång igen i vanliga hjulspåret.


Ikväll blir det att kolla på Ensam mamma söker.

Tycker att dom e lite fjompiga i år.

Men roligt att kolla iallafall.


Önslar alla en fortsatt fin söndagskväll.




 
 
Ruth

Ruth

11 oktober 2009 19:23

Så roligt att du har reseplanen klar så långt fram i tiden. Grått och dôtrist väder även här, med stundtals regn. Skall se på samma program jag också, men tycker som du, så det är bara ett tidsfördriv på kvällskvisten i brist på annat.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

11 oktober 2009 19:36

Kul att ha något att se fram emot.ska oxå se tv samma program,ha en skön kväll kram/caritha

http://caritha-

 
Malin

Malin

11 oktober 2009 19:43

Skönt med ett bad i denna ruggiga afton :) .. Ska med se EMS,kul att se dom fjanta runt ! Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

11 oktober 2009 20:39

Jag tittar inte på ensam mamma i år, tycker inte det är så mycket att titta på som du ju också skriver.

Kul att du har resan beställd och kan glädja dej åt den nu.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

11 oktober 2009 21:09

xisst är Ensam mamma söker lite småfjompig, men ändå vill mn gärna titta. Min favvis är Blomstertjejen Madeleine från Sandviken. Fortsättning följer ;)
Kramar,

http://lambergsfrua,bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

11 oktober 2009 22:13

Hej vännen,
vad härligt,verkligen ngt att se fram emot,
vi brukar beställa vår resa i början,eller mer i mars kanske,

Vad spänande,då får vi hålla oss till
tåls med det andra då,,,

Ja en kulen dag idag,
vi har haft barnbarn här,Chr var på Busfabriken m henne,
sen kom de hem till mej,kul

Jasså e d KBT imorron,ja du var ju förkyld sist,
önskar dej lycka till,,,

Skönt med ett bad,d saknar jag,vårat kar,men det rådde ju ej vi över,,

FB strular ikväll,kom ej först in på sidan,sen inne en liten stund o nu går det ej alls,
o mitt huvud är nästan ej synligt,på den lilal bilden som är bredvid där man skriver,hihi,det är kanske bara
en fördel,haha
Men tack snälla för du "bandade mej på de andra fotona oxå,
kunde ej skriva det nu i FB,,
du är en pärla Carina,,

Ja,en ny vecka imorron
Carpediem,
kram o tack för allt, vännen,
Calma;=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Sonhustrun

Sonhustrun

11 oktober 2009 22:15

Blir det ett annat hotell än det vi bodde på??

http://frufiona.wordpress.com

 
lillis

lillis

12 oktober 2009 07:30

Så skönt att resan är fixad då har du något att längta efter.Det är skönt att ta ett varmt bad när man känner sig kulen.Hoppas att det går bra KBT i dag
Ha det gott
Kram

http://danslillis

 
Calma

Calma

12 oktober 2009 13:44

hej,
tack för fix av adress-namn på bloggen,
ändras det oxå i rutan när man skriver komentarer,eller är det ngtjag ska göra där?,säj bara till isf,

hoppas det gick bra på KBT idag,
men även saker som går bra tar ju på ens energi,
önskar dej allt gott,det vet du,,
tack för du finns,,
kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards