~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

SKURAT UT HERR PRINCE IDAG

Av Cina - 19 november 2009 15:31

Har hållt på att skura köket.

Måste skura ut HERR PRINCE som har haft sitt tillhåll under fläckten i några år vintertid!

SÅÅÅÅ NU SKA HAN UT FRÅN VÅRT HEM!!!!

JAG ÄR RÖKFRI FRÅN IGÅR så 2 dagar snart.....kanske lite lite tycker ni men

då ska ni veta att jag rökt i 45 år dagligen

....men nu e det STOPP!!!

Luktar så gott i köket nu.

Det som återstår nu är golven o fönstren sedan är köket fixat.

Askkoppen har åkt ut så nu är det ingen som får röka i mitt kök.

De som röker får gå ut!

Visst är jag röksugen men jag ska övervinna HERR PRINCE.

Har ciggisar hemma men JAG SKA INTE RÖKA!!!

Smaken kan jag ju säga är inte det samma som tidigare det smakar

INTE GOTT ATT RÖKA!!!!

Men lik förbenat så är man sugen.

FAST JAG TROR DET BARA ÄR I TANKEN.


Mina smaklökar håller nog på att komma tillbaks på både gott o ont!

Kaffe smakar papper, messmör som jag älskar smakar fisk (hur det nu kan göra det)

Så inte vet jag vad jag ska dricka istället för kaffe, det går nog utan oxå.

Dricker ju inte så mycket kaffe igentligen.


**********************

Av städningen av köket återstår nu bara skura golv och putsa fönstren

sedan har jag julstädat där.

Imorgon är det kanske något annat som kommer att bli städat!

Vi får se hur jag har det i mina armar imorgon.


Ikväll blir det att kolla på "Mammas pojkar"


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin torsdag em/kväll

 
 
Sonhustrun

Sonhustrun

19 november 2009 15:57

Du / ni är duktiga som kämpar på...Jag menar du har ju ändå rökt så länge så det är BRA att besluta sig för att INTE röka mer...Jag får ju lätt prestationsångest när jag läser vad du städar och fejjar så jag får nog ta tag i det nästa vecka när jag är ledig...=)
Det är ju helt fantastiskt att det redan är första advent nästa helg......nu fattas bara snön....=) kram

http://frufiona.wordpress.com

 
Malin

Malin

19 november 2009 16:00

Duktid du är=) Du kommer klara dig galant ifrån ciggen! Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 november 2009 18:34

Vad duktig du är,håller tummarna för dig men det är som du säger att det sitter i huvudet att man är sugen på en cigg men det går över. Dom som kommer hem till mig och ska röka får gå ut på balkongen. Ska oxå titta på mammas pojkar
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 november 2009 19:12

städade garderober förra veckan för att fördriva tiden ( o. röksuget) men nu går det bra=rökfri 19 dagar.Åh vad vi är duktiga/Karin

 
Corina

Corina

19 november 2009 21:00

Duktig är du ! När min smak kom tillbaka blev jag mest lycklig över att allt smakade så gott, till och med kaffet ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

19 november 2009 21:13

Vilken stark kvinna du är, en bra förebild för många. Tror säkert att flera skulle sluta med läkarens hjälp. Du har varit så duktig, Håkan också inte att förglömma, ni har kommit så långt och jag vet med erna starka vilja "NI FIXAR DET TILLSAMMANS"...

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

19 november 2009 21:29

Så duktiga ni varit båda två som portförbjudit Herr Prins

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

19 november 2009 21:51

Grattis till er bägge. Ni fixar detta, jag håller tummar och tår för att ni ska vara helt rökfria resten av era liv.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Matilda

Matilda

19 november 2009 22:21

Du e jätteduktig ska du veta ! =)

http://mahuldao.blogg.se

 
agge

agge

20 november 2009 10:33

Du är sååå duktig....Klart att du är röksugen ibland men tänk att det bara är en kort stund sen går det över....Vad skönt att få städat ordentligt nu inför julen.....Passar ju bra.

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards