~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Cina - 7 november 2009 17:56

Idag så har jag vart ner på stan en sväng.

Men först så fick jag jaga sällskap tycker ju att det är roligare när man är två.

Så till slut väckte jag upp grannen så då hakade hon på.

TACK säger jag!

Är ju så att lilla pappa kommer ju hit imorgon och det är ju

fars-dag så då tänkte jag att han skulle få något.

Så vi jagade ner med bussen på stan o gick in på intersport

och jag raffsade åt mig ett par mysbyxor i svart och en varm huvtröja i svart.

Det tog inte lång stund att handla detta.

Så bjöd jag Cattha på fika och sedan så glutta vi lite i några affärer

och så tog vi bussen hem igen.

Denna huvtröja köpte jag till pappa....byxorna sitter under jackan.

  

Så nu slipper han frysa!!!!


***********************

Annars har dagen rullat på som vanligt här.

Idag har jag oxå betalt in min Turkiet resa som jag ska göra nästa år.

Känns skönt att ha den betalt nu är det bara att spar fickpengar!

Grått och trist är det ute.

Men det är bara att tända ljus o sätta på mysfaktorn...=))


Önskar alla mina bloggvänner en fortsatt trevlig lördagskväll!




MAMMA DU FATTAS OSS!!!!

  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards