~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Cina - 18 november 2009 15:15

Idag har jag vart ut och handlat. 

Jag har köpt nya julgardiner.

Dom andra har jag haft 3 år nu.

Så det vart nya panellängder enfärgad röda.

Och så köpte jag denna tyckte den var såååå söööööt.

  

Ser kanske lite konstig ut men jag har tvättat dom för allt

tycker jag luktar illa och så är allt stelt. (tvättar allt jag köper innan det används)

Iallafall så är det en björk med massa tomtar här och där på grenarna.

Sedan köpte jag nya påslakarn till våran säng och det vart ju lila sååååå klart.

 

Och det blir tvärrandigt när man sätter på det.

Ja sedan vart det lite annat.

Två ljuslyktor att hänga i fönstret i köket vart det oxå.

Men dom får ni se en annan dag.


************************** 

Regn o rusk på förmiddagen sedan så kom solen o det är man ju inte van vid.

Så det vart riktigt ljust ute.

Och klockan är snart halv 4 o det är faktiskt ljust ute än. 


Ikväll blir det att titta till hur bönderna har det.

Annars händer inte så mycket här.


GLÖM EJ RÖSTA I MIN NYA OMRÖSTNING


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin em/kväll.


Av Cina - 18 november 2009 07:49

Du lever ditt liv i samklang med din omgivning.

Du förstår hur människor, natur, djur och väsen är sammanlänkade

med varandra och strävar efter ett gemensamt mål; kärlek och harmoni i samklang.

Fortsätt så, du är på rätt väg!


  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards