~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Cina - 25 december 2012 14:40

Fysjutton va skönt att denna jul oxå är över nu.

Lugnet lägger sig hos folk får man hoppas.

Igår var Håkan och jag och hämtade killarna som kom med tåget 14:20

från Stockholm de firade lite julafton med oss.

Innan min bror kom och hämta dom för att sedan

fira lite jul hemma i Köping.

När vi kom till Sari och Patrik så började vi med

att äta lite julmat.

Sedan körde Sari iväg mig för jag hade lovat

vara TOMTEMOR hos min cirkelledare Anna.

Och vi hamnade i en ren idyll ute i en skogsdunge fast ändå i stan.

Barnen vart så glada och jag tror att det gick nog ganska så bra.

KLICKBILDER

   

Tack snälla för den fina chokladen och hälsa farmor/mormor

och tacka för den andra fina chokladen.


Sedan for vi hem igen och så kom tomten till oss vid 17:00

och han hittade hem till oss på engång.

Tror han cyklade igår oxå, för det gjorde han förra året.

Efter att tomten gått så vart det paket öppning.


Och vad fick jag då, har inte fotat alla saker

men jag kan skriva o berätta vad jag fick.

Denna ängel flyttade från Stockholm hem till mig.

 

Tack Fredrik och Isac.


Detta foto fick jag av Maja när vi var där.

 

Ursäkta att blixten syns i fotot men går inte så bra att fota

när det är glas på, men jag hoppas ni ser ändå.


En fin plånbok fick jag, en jätte fin ljusstake, en jätte stor fin varukorg med en

massa gott i, och så fick jag två väggtexter som man klistrar på väggen.

Ja det var nog det jag fick.

Nääää fick ju detta av min BÄSTA VÄN Karina Alverhag.

 

Vi var redan hemma vid 18:30 skönt att få komma hem o bara vara.


Idag har jag bakat tårta o jag blir så arg för det går

tammetusan inte att baka denna tårta.

Misslyckas varje gång jag har provat så nu gör jag den inget mer.

Har provat olika recept men näääää det funkar inte.

Vi skall ju bort på mat imorgon så då skulle jag göra en

tårta till fikat, men jag tar med den ändå.

Det har nog kommit 10-15 cm snö under natten o dagen idag.

Blåser gör det oxå så det yr snö utanför mitt fönster.


Om du läser detta Tina så ska du veta att mina tankar är hos dig   

Har tänkte så mycket på dig, styrkekramar till dig nu i din svåra stund.



Önskar er en fortsatt fin Juldag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards