~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Cina - 30 december 2012 17:01

det andliga tecknet idag.

Har haft så många änglar vid min sida idag.

Och alla hade ett budskap att ge mig och det tackar jag för.

Det var någon som undrade vad jag hade för projekt på gång.

Tatuering frågade Ruth om och det ska det bli är ju inte klar

på långa vägar ännu, min tatuerare kommer hit upp i slutet 

på januari så då fortsätter vi så långt hon orkar.

Hon bor ju inte här så därför så långa uppehåll.

Så det var inte mitt projekt.


Mitt projekt är att ha en STOR SEANS i april.

Och jag har nästa klart med det men har inte

fått datum ännu men det kommer nog vilken dag som helst.

Och vem som ska hålla i den det tänker jag inte berätta 

just nu in ann jag har fått datumet.

Ni får vara nyfikna ett tag till.


Nu vet ni hur det ligger till iallafall.


Önskar er alla en fin söndag den sista på detta År   


     



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards