~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Cina - 28 december 2012 14:15

Igår fick jag mitt Shamballa armband som jag vart så förtjust i.

Tycker verkligen att det var snyggt.

KLICKBILDER

   

Svart band med silvriga kulor.

Justerbar storlek.

Shamballa-armband symboliserar vitalitet, kärlek, inre styrka, kraft, sinne och balans. 

Liknande armband används idag av några av världens mest berömda kändisar 

som Heidi Klum, Jay Z, Justin Bieber, Kim KardashianValentino, Karl Lagerfeld m.fl

 

Du hittar det HÄR


Fanns mycket snyggt på denna hemsida.


Idag när jag vaknade hade jag ont i halsen.

Och nu har jag ingen röst nästan.

Tog mig ett varmt skumbad men vad hjälpte det.

Ont i skallen har jag oxå.

Så nu skall jag väl bli riktigt förkyld men hoppas

bara att det blir halsen o heshet för det kan jag stå ut med.

Håkan får lite lugn och ro när jag inte kan träta på han   

-6 grader här hos mig och det är glashalt ute rena rama isgatan utan för mitt fönster.

För som ni förstår har jag inte vart ute idag.

Ska ta och lägga mig på soffan o linda in mig i en filt.


Önskar er alla en fortsatt fin fredag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards