~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Cina - 29 december 2012 17:01

Usch är det bara jag som inte har koll på

vad det är för dagar.

Känns som om det vore söndag idag men

det är ju bara lördag.

Konstigt det blir när det blir helger i veckorna.

Men snart är allt detta över och det blir ett NYTT ÅR.

Skönt att få lägga detta år bakom sig o blicka framåt.


Idag var vi tvungna att åka ut o handla lite.

Oh fytusan vad mycket folk det var på ICA-MAXI.

Fast vi skulle inte ha så mycket så det gick ganska så fort.

Jobbigt det är när man nästan ingen röst har kvar.

Och så måste man ju pratat oxå men nu ska jag tiga.

Ingen av oss var speciellt hungriga ikväll så

vi bestämde att jag skulle koka "tomtegröt"

och så fick det bli.

Tänk va gott det är med hemkokt "tomtegröt"


Håller på med en grej som jag hoppas går i lås

men kan inget säga ännu om det.

Fast jag lovar att ni skall få veta vad det är när jag vet lite

mera om saker och ting.

Men ni kan väl ändå hålla tummarna att detta går vägen.

Hoppas hoppas verkligen att det går i lås.

OBS: Ny omröstning


Slutar med en otroligt vacker bild i mitt tycke.

 


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards