~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Cina - 19 december 2012 16:27

 ja fyfan vad jag önskar att man var frisk

och kunde göra precis det man vill göra.

Nu är man begränsad till det kroppen orkar innan

den säger ifrån.

Jag började baka på 1 liter imorse det vart ju tekakor.

Och sedan efter det så tog jag o gjorde rent överskåpet

på kyl/frysen ut ifall de kommer med det nya imorgon

eller på fredag.

Dammsög ur det och torkade rent och sedan så dammsög jag

av inne är ju så mycket grus o skit som fastnar under skorna

nu när dom grusat o detta får man ju med sig in.

Och sedan satte jag mig och slog in lite julklappar inte alls många.

Då vi inte köpt till dom stora "barnen" utan det blir bara

de små som får i år alltså Maja, Sanna, Frasse och Wilma.


Och när jag hade gjort detta så skrek mina arma o rygg

att jag skulle lägga av och det gjorde jag.

Men jag känner mig totalt värdelös som inte orkar göra 

det jag vill utan att får lida för det efteråt.

Jag gick o la mig 20 min på soffan o bara slappade.

Men nu har jag bara skinkan och jansson kvar sedan skall jag inte göra

en enda släng till.

Tur att man slipper trängas med folk i affärerna nu till helgen.

 


På söndag skall vi åka till Maja lämna födelsedagspresent och julklappar.

Till mammas grav skall jag oxå och sedan lämna julklapp till Karin.

Är du på jobbet på söndag Karin????


Önskar er alla en fortsatt fin onsdag  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards