~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Medial utvecklings cirkeln ikväll

Av Cina - 17 januari 2013 13:35

 

Ikväll är det dags igen för den mediala utvecklings cirkeln.

Skall blir så kul o se vad denna kväll har i sitt sköte.

Man vet ju aldrig vad andarna har att förmedla och OM de förmedlar.

Bara hoppas att de vill vara med oss ikväll igen.

Ser verkligen fram emot dessa kvällar.

Nästa träff blir sedan den 22/1 såååååå kul.

TACKA ANNA för att jag får ta del av allt detta.

Det berikar mitt innersta och framför allt att

jag inte är knäpp i skallen   



Vädret idag är att det snöar lite av och till.

Men jag blundar för detta väder idag.

Kan inte göra så mycket åt det hela.

Men visst längtar jag till VÅREN men det

vet ni ju som följer min blogg att jag OGILLAR vintern.


Halsen är det si och så med känner mig bättre idag

men inte helt bra.

Hes är jag och hostar gör jag.

Hör dåligt på vänster öra igen.

Hade tänkt att slippa går till DR.

Väntar iallafall till nästa vecka nu.


Imorgon skall jag vara hos frissan kl 11:00

ska bli spännande och se hur jag ser ut efter det.

Tanken är ju att det ska bli så här.

 

Jaja det återstår att de om min frissa kan fixa till dessa färger.

Hoppas att hon kan det.


Näää nu får det räcka för idag.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdag  

 
 
lillis

lillis

17 januari 2013 14:05

Hoppas att ni får en bra kväll och du får berätta sen hur det var.
Vad spännande i morgon när du ska till frissan, blir säkert snyggt
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

17 januari 2013 18:10

Visst finns det nåt...varför ska det bara ta slut???Det verkar väl tokigt.Förstår att det är svårt att beskriva vad ni upplever men det är spännande att höra;)
Varit ledig idag:Hade tvättstugan på fm,ätit lunch med Tina,handlat lite o bara varit.Med andra ord en bra dag:)
Ha så kul ikväll/kram

 
Malin

Malin

17 januari 2013 21:00

Åh vilken vacker bild , den var verkligen hur fin som helst!
Kul att du uppskattar och tycker så mkt om cirkeln , hoppas ni hade tur med andarna ikväll :)
Hoppas även frissan kan fixa så du blir nöjd , jag vill sååååå gärna se ett foto sen ;)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

18 januari 2013 07:43

Jag vete katten vart tiden tar vägen numera ! Under en tid har jag varit totalt värdelös på att besöka bloggar (skäms lite faktiskt). Men så är det väl....just nu har man ju Ulla som spökar också och det är inte väldans lätt å skriva med en katt på tangenterna :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

18 januari 2013 10:36

Låter spännande med den cirkel,du kommer att bli så tuff i håret med dom färgerna.

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 januari 2013 11:02

En fantastisk bild du visar upp. Hoppas du blev nöjd med cirkeln i kväll, seanserna kommer ofta nu efter att det startade igen till mångas glädje och förhoppningar om att få kontakter från andra sidan.
Hoppas du får en gnutta liket på ditt hår i dag som bilden nederst, skall bli intressant att få veta om du blev nöjd.
Ha en bra dag och krya på dig/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 januari 2013 18:27

nej du är inte knäpp, inte alls, roligt att du tycker om de där kvällarna och jag vet att du inte gillar vintern, det gör ju inte jag heller egentligen men när den väl landat här med snö och kallt, så är den ju här
Sv: jodå, jag fick allt sytt gardinerna men till soffan har jag inte sytt något än
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards