~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Hela dagen gick åt......

Av Cina - 2 februari 2013 17:40

 


Ja då funderar ni väl på vad.

Jag fick två väggtexter i julklapp och jag har

inte fått upp dom förr än idag.

Har vart där och fingrat på dom men så har jag nog inte fattat

riktigt hur man skulle göra.

Men nu idag så tänkte det var väl fasen oxå om jag inte ska få upp dessa.

Hade även beställt en som jag var och hämtade för någon vecka sedan hos Sari.

Ja när jag väl började så kunde jag ju inte sluta men fasiken

vilket göra det var det ville sig inte direkt.

Men nu sitter de på plats o sedan om det är lite snett det skiner jag blanka tusan i.

Det vart såååå fint.

KLICKBILDER

 

Taget lite snett ser jag men den ska sitta något sånär rakt

sitter i sovrummet.


 

Sitter oxå i sovrummet fast på en annan vägg.


 

Denna sitter i vardagsrummet.

Det står följande, ser att det blänker.


Tre små ÄNGLAR

Ska följa dig på livet väg

Den ena är

TRO

Den andra är 

HOPP

Den tredje är

KÄRLEKEN


Tycker det är MYCKET TÄNKVÄRDA ORD.


Ja detta har jag pysslat med idag och jag vart så nöjd.

Nu skulle jag så gärna ha ett till men det ska jag nog fixa.

Får väl tala med M så kanske det fixar sig.


Annars har dagen rullat på i sin gilla gång.


Och som ni ser så har jag tapetserat om här  inne idag.

Min älskade rara VÄN RUTH har jag anlitat idag.

Och vipps så kom det ett mail.

Hon är en PÄRLA RUTH snäll och en mycket godhjärtad människa.

Jag tror att det var 2005 som jag lärde känna RUTH för det var

då jag började göra mina hemsidor m.m

Det är många år som vi har blött o stött ihop RUTH!!!!

Och jag är så glad att du är min VÄN!

Tack för att du finns.


Ja idag har vi haft en lite kallare dag med

-10 grader när jag gick upp i morse.

Solen tittade fram men försvann för att sedan

titta fram ett tag på eftermiddagen.


Nu önskar jag er en fortsatt fin Lördagskväll  

 
 
Ruth

Ruth

2 februari 2013 19:25

Så fina väggtexter, det pryder lika fint som en tavla. Tycker du har fått upp dem fint och det är vackra texter som du kan ligga och titta på när du skall sova, det ger dig ett inre lugn och du somnar snabbt och sover sött.

Är glad att du gillade utseendet här inne, för mig blev det också en 5:1a.
Får man något vackert att jobba med när jag skall göra en Blogg Layout så blir det en vacker mystik som nu. Du hade den rätta blicken för bilden och jag pusslade ihop den till en helhet, hur svårt kunde det då vara ? jag bara älskar slutresultatet.

Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

2 februari 2013 22:21

Tack för att du visade texterna. Jag tycker så mycket om orden.
Som vanligt har vännen Ruth lyckats få en fin bild hon är inte bara snäll utan så duktig också.
Läste det du skrev och om vi skulla var alla till lags vore vi borttappade själva. Hjälp där det verkligen behövs och dom som vill ha hjälp. Att visa kärlek omtanke och empati är A och O i livet.
Vi har sett uttagningen till melodifestivalen i kväll och jag gillar Heart break hotell. Har en glass kvar i frysen som inte slank ner då men nu ska jag avnjuta den.
Nästa gång jag skriver här är operationen gjord och sen börjar träningen. Ska bli rå roligt att komma igång. Man kan lära gamla huddar sitta och man kan lära gamla tanter gå igen.
Kram kära vän och ha en bra vecka utan sjukdommar.

 
Ingen bild

Karin

3 februari 2013 00:53

Va fint du fått här.Men det har du ju alltid.
Snyggt med bokstäver på väggarna o.trevliga texter.
Nyss hemkommen från en trevlig dag i Stockholm m.italiensk mat o inproviationsteater.Nu är det nattinatt/kram

 
lillis

lillis

3 februari 2013 06:23

Vilken fin topp Ruth har gjort åt dig, hon är en pärla våran Ruth.
Så fint du fick på väggarna och texternas ord säger så mycket
Ha en bra dag vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 februari 2013 14:31

Åh jag älskar sådana väggtexter,dom är så fina och har med sig ett sånt fint budskap för det mesta, dina rader var jätte fina :)
Jätte fint här inne på bloggen, som alltid - härligt med äkta o trofast vänskap!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards