~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Är det inte det ena så är det det andra......

Av Cina - 21 februari 2013 16:38

 

UNDRAR JUST VAD DEN LILLA FLICKAN TÄNKER



Ja fytusan så trött jag blir.....

På förmiddagen gick jag på toa och tur var väl

att det inte var det stora jag skulle göra.

För när jag spolar så började det bubbla o låta och vattnet

stiger i toan upp till kanten o så var det något i detta vatten.

Såg ut som köttfärs eller om det var spyor jag vet inte.

Och jag tänkte guuuud vad ska jag göra så det inte svämmar över.

För det rann ju inte tillbaks.

Ringde min kvartersvärd o han svarade inte utan jag fick lämna ett meddelande.

Men hade inte tålamod att vänta utan ringde kontoret.

Då satt han i möte tills kl 11:00 så jag ringde då ingen.

Och han sa näääää fyfan jag spyr.....ja sa det gör jag oxå.

Men han kom och fixade det så nu kan vi spola igen.

Och han sa att det kommer upp ifrån lägenheten ovanför oss

men jag sa man kan ju inte spola ner vad som helst i toan,

jo dom kan sa han då....

Hmmm ja vad säger man om det.

Tur att det inte var bajs som kom för då hade jag nog spytt rakt ut.


  hela dagen och fåglarna kvittrar som sjutton.

Men kallt med -5,6 grader vid 9 tiden.

Skal ju bli en kall natt vad jag kunde se på tv igår.


Min arm är långt i från bra men bättre.


Ikväll blire spännande på farmen ojojoj.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


 
 
lillis

lillis

21 februari 2013 17:29

Vilken söt bild du visar.
Förstår att du blev rädd att det skulle rinna över kanten, men vilken tur att ni fick hjälp med detta
I dag så har det varit skönt när solen var framme
Ha en bra och skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

21 februari 2013 18:36

Skönt att eländet i toan löste sig. Fördelen med att bo i lägenhet är ju att man slipper betala. Jag tycker det är så behändigt att ringa när något pajar.
Håll koll på din arm för det ser inget vidare ut. Konstiga saker kan hända i våra kroppar. Jag hoppas nu slippa mer inläggningar.
Kollade din tatuering och den blir verkligen kanonsnygg.
Vart du nöjd med kläderna från Cellbes? Jag har fortfarande inte fått iväg min order men ska ta mig i kragen. Så mycket fint till vår o sommar.
Jag kommer nog att lägga av facebook det blir så fjuttigt o rörigt för mig. Soliga härliga dagar hoppas jag du får till helgen och framför allt att du får må bra. Kram vännen.

 
Ingen bild

Karin

21 februari 2013 21:29

Fy f-n va äckligt...ja det var ju tur att det inte rann över...men hur kan man spola ner vad som helst...
Solen skiner klart om dagen men kallt är det ännu...men snart du...då kommer våren;)
Ha de´/kram

 
Ruth

Ruth

21 februari 2013 23:15

Men så fin en bild du har hittat och visar upp.
Fy 17 så otrevligt med toan tänk om det har fortsatt ur toan och ut på golvet, bara tanken får mig nästan att kräkas.
Här blir det en kylig natt, helt stjärnklart och -9*, undrar hur det känns i sovrummet när vi lägger oss, fönstret står på glänt, tur det finns många täcken som man kan lägga över sig vid behov, skall snart ta tjuren vid hornen och kolla natten.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2013 10:57

usch vad äckligt :( usch jag spyr nästan nu
här har det varit en kall natt och nu lyser solen så grant
Sv: jag skrattade gott åt din kommentar, vet du vad? min mobil ÄR röd, så den kan ju inte bli rödare :)
ha nu en fin fredag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

22 februari 2013 15:20

Åh vilken fin bild :) Fastanade direkt för den lilla tösens ögon, så fina!
Men usch vad äckligt , tur det inte rann över och blev ännu värre , hoppas ni slipper mer knas nu vare sig med ugn/spis eller toa ;)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga från Närke

22 februari 2013 16:27

Vad fina bilder, var får du tag i dem?
Fin arm hoppas det går över. Tog sänka för många år sedan och min arm blev blå ca 1 dm från sticket på var sida. Kunde först inte förstå men sedan kom jag ihåg att det brände som eld när hon tog ut nålen och då gick en ven sönder enl. besök i blodbussen några dagar senare när jag skulle lämna blod. Där sa de att jag skulle klaga men det gjorde jag inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards