~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Cina - 7 oktober 2007 13:52

på en kopp kaffe och en färks äppelmunk???

Ja det var ju inte alls svårt att baka dessa äppelmunkar.

Kul var det oxå. Nästa gång ska jag ha i vaniljsås, det blir nog oxå gott.

Som vanligt har mina båda grannar fått smakprov på dessa.

Av Cina - 7 oktober 2007 09:51

Vaknade kl 8 imorse och trodde att det var lördag, låg och väntade på att "ring så spelar vi" skulle börja. Men sedan kom jag ju på att det var söndag och vilodag....=))

Men nu har jag fått för mig att baka äppelmunkar, har aldrig gjort det tidigare men det ska väl inte vara så himla svårt tycker jag. Men vi får se vad det blir av det. Bildbevis kommer när det är klart.

Tänk om jag kunde bjuda alla mina bloggvänner på kaffe och en ny gjord äppelmunk.....synd att vi är så ut spridda i detta avlånga land. Ni får nöja er med att jag tänker så iallafall....=))


Har en gråmulen söndag här och mycket disigt ute. Men solen kanske kan tränga sig igenom molnen längre fram på dagen.....

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards