~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Cina - 12 oktober 2007 22:56

Jaha nu har denna fredag också gott den börja lida mot sitt slut.

Det har nu blåst hela dagen men nu i kväll avtog denna blåst så nu är det lungt. Sonen är uppe i Skellefteå och Boden denna helg. Dom åkte idag och kommer åter på måndag. Han är ju materialare i Rönnby Tigers (Elit-innebandy) damer. Svenska mästare förra året. Nu skall dom ha match i Skellefteå imorogn och så Boden på söndag. Sedan bär det iväg hem, när de e tillbaks har de gjort en resa på 200 mil. Kan inte fatta att han har sådan intresse för denna innebandy. Ja börjar intressera mig mot slutet av serien. Ja ja nog om detta.

Nu skall jag nog ta och lägga mig och läsa lite är trött idag!

Av Cina - 12 oktober 2007 12:08

Idag gäller det att hålla i hatten för fytusan så det blåser, finns snart inga löv kvar på träden här. Det regnar inte som tur är men som sagt blåst. Och jag gillar inte blåst för jag tycker det är lite läskigt det knakar och brakar i fönstren.

Annars idag händer det inte så mycket, skall försöka och vila mig så jag snart blir bra i min nacke och axel. Hade tänkt baka matbröd men jag tror att jag avstår det idag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards