~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Cina - 17 oktober 2007 15:00

Usch idag fick jag brev från ångestteamet och har nu fått tid 12/11. Och genast fick jag ångest o började darra och fick lite svårt för att andas.

Jag har så mycket dåliga erfarenheter från psykologer och beteéndevetare som jag har skrivit om tidigare. Och nu skall det börja om igen det känns mycket jobbigt att ha detta framför sig. Och denne psykolog kommer verkligen att få jobbigt innan jag kan ge honom mitt förtroende. Och det kommer jag att tala om för honom för det är en man jag skall till. Nu kommer jag vara oroligt fram till detta besök och kommer att ha svårt att sova och kommer att ligga o grubbla och fundera. Det behövs så lite för att jag skall få denna hemska ångest. Och sedan tycker jag att det är lite konstigt att man skall behöva betala 120:- vi varje besök, när man har remiss. Det är fasen inte billigt att vara sjuk idag. Nej man skall ha en god ekonomi för att det skall gå runt och vem har det när man är sjuk. Och sedan skall man ha all medicin och det tar ett tag att få frikort om man får det någon gång. Tycker att jag har masssor med mediciner men kommer aldrig upp i frikort. Frikort hos DR har jag haft en gång på hela tiden jag vart hemma. Men men det är bara att betala och se glad ut. Sämre kommer vi som är sjuka att få det 2008. Tänk att de ska ge mindre till dom som är sjuka och redan har dåligt ställt. Nej dom tar från dom fattiga och ger till dom rika......*morrar lite*  Usch så less man blir på detta......Ja nu jar jag skrivit av mig lite igen.....

Av Cina - 17 oktober 2007 11:04

Förra året när jag fyllde år så fick jag denna underbara quiltbonad av min granne Sussie. Hon har gjort den, enormt duktig på att quilta är hon.

Både stora och små saker gör hon. Sedan är hon ju även jätte duktig att sy kläder och speciellt skjortor. Har sett när hon sitter och sy o det går undan kan jag säga...=))

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards